Een pleister kun je ook extra plakken als het nodig is. Maar onder de 40 krijg je over het algemeen Progynova tabletten, en daarboven Systen pleisters. Tenzij er goede redenen zijn om het anders te doen. Je lever en in zekere mate ook je hypofyse krijgen het aardig te verduren tijdens de HRT, en met de 'standaard' doseringen blijft dat redelijk binnen de perken. Ga je meer gebruiken dan neem je een risico. Dat kan best aanvaardbaar zijn, maar je moet wel weten wat je doet. En die indruk wek je niet bepaald. Bovendien kan het best zijn dat je met een hogere dosering alleen de hoeveelheid vrije estradiol in je bloed maar verhoogt, en daar heb je niet zoveel aan. Het is allemaal heel erg individueel, en daar gaan sommige VU 'endocrinologen' vaak de fout mee in.
Chirurgie, wat dacht je van de manier waarop je beweegt, waarop je praat, zit, op de bus staat te wachten... Dat doet ook een heleboel. Het is een optelsom. Ga eens kijken op een plaats waar veel mensen langs komen, zoals een station. Kijk hoe mannen lopen, hoe vrouwen lopen. Zie hoe sommige vrouwen met weinig vrouwelijke trekken toch er als vrouw uitzien doordat ze op een bepaalde manier bewegen. En hoe sommige vrouwen volslagen lomp erbij lopen maar daarmee weg komen door de vrouwelijke vormen die ze hebben. Je kunt je een perfect vrouwelijk gezicht aanmeten maar als je vervolgens onderuitgezakt en wijdbeens op een bank gaat hangen en een flinke boer laat zul je toch mensen aan het twijfelen brengen.
Qua tape, ik zou het niet weten. Ik gebruik al tijden gewoon redelijk strak damesondergiod (wat anders eingenlijk?

) en aangezien dat geen ruimte heeft voor piemels werkt dat best goed weg. Moet je geen string nemen natuurlijk, daar heb je niks aan.
En een +1 voor Veronica. Ik kwam qua voorbeeld niet veel verder dan andere plastisch chirurgische ongelukjes, zoals Michael Jackson en Pete Burns.