Aantrekkingskracht

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Sebastian

Aantrekkingskracht

Bericht door Sebastian »

Hoi :)

Ik ben nu een bio vrouw, die lesbisch is, alleen ik wil graag mezelf zijn, FTM.
Alleen het pluspunt als lesbienne was, dat ik zelf ook op vrouwen viel, dus wist hoe ik aantrekkelijk kon zijn.
Wat vinden vrouwen / mannen nou mooi aan mannen?
Tís heel krom, ik wil een man zijn, maar snap niet de aantrekkingskracht.

Alhoewel ik miss wel beetje bi ben, ben ik geneigd naar het hetero zijn :)

En een gevoelige man, die soms meehuilt met films, en die best wel van mode houdt (wel mannelijk), is dat wel oke?
Raisa

Re: Aantrekkingskracht

Bericht door Raisa »

Ik ben van mening dat je het\ plaatje man of vrouw zelf mag invullen. Je gaat immers in transitie om jezelf te zijn, niet om aan een of andere klassieke genderrol te voldoen. Al je jezelf als gevoelige man identificeert dan is daar niets mis mee.
TanteJuut

Bericht door TanteJuut »

Ik vind mannen mooi door de energie en kracht die er soms vanaf spat en de lef die ze hebben. Vrouwen vind ik mooi, omdat ze je beter begrijpen over het algemeen en knuffelbaarder zijn. Soort hond/kat verhaal. Laat ik nou net van alle dieren houden ;) Aantrekkingskracht is ook privé. Wat ik aantrekkelijk vind is een afknapper voor de ander. Ben dol op witte sportsokken in sandalen.... hahaha
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
Rense

Bericht door Rense »

Het is een beetje een dooddoener maar toch waar: mensen vallen op heeeeeeeeel verschillende types. Sommige vallen op gespierde mannen, sommigen juist niet. Sommige vallen op gevoelige mannen, sommige juist niet. Sommige op kleine mannen, sommige op lange. etc etc.
Maar voor zover ik weet valt er niemand op mensen die zichzelf niet zijn en een rol spelen. Dus het cliche 'wees gewoon jezelf' is echt waar.

En ja hoor, er vallen heel veel mensen op gevoelige mannen die van mode houden en bij films huilen. Geen probleem.
mick1984

Bericht door mick1984 »

durfg jezelf te zijn.. ik weet het is moeilijk.. ik ben zelf nu bezig om al langzaam aan uit de kast te komen en met de diagnosctische fase ga ik volegdne week vrijdag me 2e gesprek in.. en me naam verander ik ook al voor steeeds meer mensen . het is soms moelijk amar eht is eht waard
Arike

Bericht door Arike »

TanteJuut schreef: Ben dol op witte sportsokken in sandalen.... hahaha
LOL
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gabriël

Bericht door Gabriël »

Ik sluit me aan bij Rense. Er is niet een ding waar alle vrouwen of mannen voor vallen. Iedereen heeft een eigen smaak. Dus wees gewoon jezelf. Dan kom je vanzelf wel iemand tegen die jou aantrekkelijk vindt.
Dinges12

Bericht door Dinges12 »

Als of je een kind bent in een mega ijswinkel? Welk smaakje lijkt jou lekker? :P
Rense

Bericht door Rense »

Dinges12 schreef:Als of je een kind bent in een mega ijswinkel? Welk smaakje lijkt jou lekker? :P
Citroen!!!! Nee wacht, chocolade!!! Nee wacht, yoghurt bosvruchten!!! Nee wacht, mango!!!
IK WIL ZE ALLEMAAL!!!

Zucht.. ik heb te lang niet gehad. (ik heb het dus over ijs.)
Arike

Bericht door Arike »

Back on topic ;)

Aantrekkingskracht in mannen...
Voor mij is dat voor een belangrijk deel stoer en levenslustig, maar ook zorgzaam en attent. En als ik dan toch een verlanglijstje mag indienen ;) hij mag er ook best een beetje lekker uitzien en last but not least toch zeker wel een beetje intelligent zijn

Overigens heb ik nog nooit zo'n aan de haak weten te slaan; ik weet het, ik vraag weer eens iets onmogelijks, ik lijk wel een wijf ;)

@Sebastian: belangrijkste advies dat ik je kan geven is: wees vooral jezelf, je gaat niet in transitie om de rest van je leven een rol te moeten spelen.
Bovendien: de mensen die lekker zichzelf zijn, zijn vaak de mooiste mensen! :)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"