De contactavond van TG040 gaat verhuizen! Na een aantal jaren bij Het Genderdal in Eindhoven gaan we naar Veldhoven: Las Salinas is onze nieuwe plek. Las Salinas zit aan de Burgemeester van Hoofflaan 157, 5503 BL in Veldhoven.
Dit is besloten omdat de nieuwe locatie enkele voordelen biedt ten opzichte van Het Genderdal.
Wat is jouw voordeel:
- je hoeft niet meer om 12.00 uur naar huis maar kunt langer blijven
- je hoeft geen entree meer te betalen
- je hoeft niet meer met consumptiemunten te betalen
- je kunt recht tegenover de deur gratis parkeren
Wat blijft:
- elke 2e zaterdag van de maand een contactavond
- alle ruimte om een goed gesprek te voeren
- contact leggen met mede trans en parttime vrouwen
- af en toe een thema avond
- en natuurlijk de middagactiviteit
Wat is nieuw:
- je kunt dansen (als je wilt)
- je kunt er heerlijk eten en daarna zonder reizen aansluiten bij de contact avond
Consumptiemunten
Misschien heb je nog wat consumptiemunten van Het Genderdal. Deze kun je tot en met december 2024 inleveren bij één van de bestuursleden (Evelien, Babs of Marielle). Daarna stuur je een tikkie naar Babs. Zij zal je alle gegevens doorgeven. Babs boekt de waarde van de munten naar jouw rekening. We kunnen de munten helaas niet voor contant geld omwisselen.
Mocht je vragen hebben, neem dan contact op met Evelien, Babs of Marielle via [email protected].
We hopen dat jij net zo blij als wij zijn met de nieuwe locatie. Tot zaterdag 11 mei op onze nieuwe stek.
De contactavond van TG040 gaat verhuizen!
-
-
- Voornaamwoorden: Zij/ haar
Re: De contactavond van TG040 gaat verhuizen!
We gaan 's middags geo caching op de fiets doen en daarna bij Las Salinas eten, als je zin hebt om mee te fietsen en/ of te eten, laat dan even weten via mij, [email protected] of FB TG040.
Ik reserveer dan extra plek! Gr Babs.
Ik reserveer dan extra plek! Gr Babs.