Heeft iemand ervaringen met de protheses van deze Nederlandse firma?
Met name onderhoud en draagervaring / verschil tussen de soft qups en de parelqups?
https://proudbreast.nl/
Proud breast qups
-
Proud breast qups
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Proud breast qups
Heb van die schuimopvullers van ali. zijn goedkoper en doen ook een hoop zo lang het nodig is.
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
-
Ik gebruik al heel lang qups van proudbreast. Zelf gebruik ik soft qups. ze zijn wasbaar in de wasmachine. Ze dragen prettig. Ze passen in gewone bh's.
-
ik gebruik zelf al een jaar of 5 siliconen breastforms (ali en/ of temu), deze zijn in verschillende maten verkrijgbaar en goed te betalen.
deze draag ik gewoon in een bh. Enig nadeel is wel dat als je ze lang draagt ik een beetje huid irritatie krijg, maar dit vindt ik niet heel erg. Al was dit ook wel weer 1 van de redenen die mij heeft doen besluiten om in transitie te gaan. Het is nu wel tijd om mijn lichaam aan te passen aan wie ik ben, en daar horen gewoon borsten bij. Tot die tijd voldoen de protheses.
deze draag ik gewoon in een bh. Enig nadeel is wel dat als je ze lang draagt ik een beetje huid irritatie krijg, maar dit vindt ik niet heel erg. Al was dit ook wel weer 1 van de redenen die mij heeft doen besluiten om in transitie te gaan. Het is nu wel tijd om mijn lichaam aan te passen aan wie ik ben, en daar horen gewoon borsten bij. Tot die tijd voldoen de protheses.
-
Ik gebruik siliconen borsten in mijn BH.
Maar ik heb een mastectomie BH. Die heeft van die handige zakken waar je ze in kan stoppen. Dus nooit huidirritaties.
Maar ik heb een mastectomie BH. Die heeft van die handige zakken waar je ze in kan stoppen. Dus nooit huidirritaties.
-
Ik heb in het verleden medische deelprotheses gebruikt omdat er van mijn eigen borsten door enorme gewichtsveranderingen in mijn leven weinig meer over was. Deze medisch protheses hebben een zeer realistische look & feel, ze zijn medisch getest op huidvriendelijkheid en omdat het deelprotheses zijn (een holte aan de achterzijde) is er voldoende ruimte voor eigen weefsel.
Nadeel: ze zijn duidelijk duurder dan Ali-express materiaal.
Ze veren en bewegen realistisch mee, ook het gewicht klopt.
En juist dat gewicht en het "meeveren" zijn best van belang voor een juiste houding en stereotyp gender conform bewegen.
Voor meer info, stuur gerust bericht.

Nadeel: ze zijn duidelijk duurder dan Ali-express materiaal.
Ze veren en bewegen realistisch mee, ook het gewicht klopt.
En juist dat gewicht en het "meeveren" zijn best van belang voor een juiste houding en stereotyp gender conform bewegen.
Voor meer info, stuur gerust bericht.
100% Myself 
Intimiteit en Sex Positive

Intimiteit en Sex Positive