personal trainer Utrecht?

Make-up, kleding, en zo voort
Alex
Voornaamwoorden: hij/hem

personal trainer Utrecht?

Bericht door Alex »

Hoi allemaal,

ik wil graag beginnen met sporten om er wat mannelijker uit te zien. IK ben pre-t dus ik weet dat het geen grote transformatie gaat zijn, maar ik denk dat ik me al een stuk comfortabeler voel als ik wat afval en mijn schouders wat opbouw. Ik zou graag met een personal trainer willen werken zodat ik zeker weet dat ik de goede kant op ga en ik kan af en toe wel een extra steuntje in de rug gebruiken. Weet iemand toevallig een trans-vriendelijke personal trainer in Utrecht? Of heeft iemand tips over hoe ik mijn wensen het beste met een personal trainer kan bespreken? Ik vind uitkomen naar personal trainer, best spannend.

IK ben ftm btw.
layla
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: personal trainer Utrecht?

Bericht door layla »

Helaas ken ik geen trans-vriendelijke personal trainers in Utrecht. Als je het lastig vindt om je wensen te bespreken, kun je misschien beginnen met een mailtje of een intakegesprek. Vertel gewoon eerlijk wat je zoekt en waarom je dit wilt doen. Meestal zijn trainers heel begripvol en willen ze je graag helpen. Eventueel kun je dan ook vragen of ze ervaring hebben met trans personen.

Veel succes en ik hoop dat je iemand vindt die goed bij je past!
pre-op MTF
Danielle

Re: personal trainer Utrecht?

Bericht door Danielle »

Om je alvast een beetje gerust te stellen: Ik heb bij mijn sportschool geen problemen ervaren. Over het algemeen is iedereen supportive naar elkaar, en zijn de grootste kleerkasten het hulpvaardigst. En dat is hoe gymculture hoort te zijn. Ik was al ver door mijn transitie voor ik begon te sporten. Sommigen weten ervan, sommigen niet. Maar ik doe groepslessen geen personal coach.

Specifiek in Utrecht ken ik alleen de Queer Popup Gym, via Instagram. Nooit geweest nog, maar je kan ze vinden op Instagram, wellicht is dat een goed aanknopingspunt.

Oh en ik zie in mijn sport genoeg cis vrouwen die serieus schouders weten te ontwikkelen. Nog niet aan de T hoeft dat dus niet in de weg te staan. Maar met de T gaat dat natuurlijk makkelijker.
Mijn transitieblog: Fading Gender