Vumc plastisch chirurg Sluis ervaringen

Ervaringen met zorgverleners
Forumregels
Forum voor ervaringen met zorgverleners. Hou het netjes, en ter zake.

Verder: ongeremd ophemelen of afbranden is niet toegestaan.

LET OP: dit forum is vanwege het maatschappelijk belang openbaar. Let dus op met privégegevens. Wil je niet onder eigen naam posten, dan kan dat in overleg met het forumbeheer. We zullen je post dan anonimiseren.
Vethrvolnir
Voornaamwoorden: hij/hem

Vumc plastisch chirurg Sluis ervaringen

Bericht door Vethrvolnir »

Wie wil ervaringen delen over hoe je de persoonlijke interactie met dr van der Sluis , vond gaan ?

En ook in welke mate is het voor jou belangrijk of een arts je een 'goed gevoel' geeft of je een operatie aan durft met zo'n arts.

Ik hink op 2 gedachten. Technische vaardigheid staat op nummer 1. Maar als een arts en ik geen prettig contact hebben dan vraag ik me af of ik er dan van uit gaan dat die arts doet wat hij kan voor mij ?

Als het goed is doet een arts voor zich zelf elke dag zijn best.

Maar heb ik dan het vertrouwen dat hij voor iemand met wie het niet klikt ( mij) net zo goed zijn best doet als voor iemand die zijn bestie is ?

Over mijn ervaring
1. De arts is technisch (heel) vaardig.
2. De arts denkt mee
3. De arts wil een leuk gesprek hebben
4. De arts raakt gaande weg het gesprek ongeduldig en geirriteerd ( mijn waarnemingen )
5. Ik ervaar een sterke stress respons
6. Arts neemt ruim de tijd ( mogelijk te ruim )
7. Bij verlaten van kantoor wachten er al twee medische collega's
8. Begroeten van deze mensen volgt. En ik ben te gespannen om niet te vergeten afscheid te nemen van de arts.
9. Na verlaten van de gang hoor ik geen gesprek tussen de medici maar een van hen lacht hard
10. Ik voelde me heel gespannen en vervolgens ook ongemakkelijk. Mogelijk ging de grap over het effect van het ongemakkelijke gesprek of het afscheid op de arts.
11. Ik schrijf een verontschuldigend bericht aan de arts.

Ik heb wel vaker artsen gesproken maar zelden was een gesprek zo onprettig onder de oppervlakte.

In hoeverre zou een ongemakkelijke interactie met een arts een rol voor jou spelen in je beslissing over een zo belangrijke medische ingreep?
:shock:
Ronja
Voornaamwoorden: hen

Re: Vumc plastisch chirurg Sluis ervaringen

Bericht door Ronja »

Bij n arts moet je je wel thuis voelen vind ik, net als n psycholoog. Als het voor je niet goed voelt, zal de samenwerking ook niet altijd al te best verlopen. Kundigheid van n arts is altijd te bespreken, maar de rest er om heen moet ook kloppen vind ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk