Gisteren weer eens een leuk dagje uit gehad. Met een paar vriendinnen naar de gothic and fantasybeurs in Rijswijk geweest. Aangezien ik geen gothic of dergelijke kleding van mezelf heb, vond de ene vriendin bij wie we verzamelden het wel een goed idee om me voor de gelegenheid aan te kleden. zo'n dag vol complimenten doet me dan toch weer reuze goed. Al toen ik binnenkwam zei ze: "je ziet er gaaf uit", nadat ik me in haar kleren had omgekleed zei ze dat het mij beter stond dan haarzelf. Of dat allemaal waar is is nog maar de vraag, maar de complimenten zijn gemeend.
Aangekomen op de beurs eerst maar verzamelen op de damestoiletten, want ik moest mijn hoepelrok nog aantrekken, aangezien het niet zo handig is daar mee te rijden. De beurs op was nog best wel spannend, want ik ken teveel mensen in dat wereldje. Gelukkig kwam ik al heel snel een paar bekenden tegen, zodat ik dat ook weer overleefd had. Halverwege de dag werden we nog geïnterviewd door een fotografe die een foto van ons wilde maken (zodra die er is zal ik die hier wel ergens plaatsen). Al met al was het een zeer geslaagde dag. Bij het afscheid nemen, toen ik weer mijn eigen kleding aan had werd er nog door beide gezegd dat ik er stoer uit zag.
Het enige negatieve aan de dag was dat mijn dochter 's avonds zei dat het leek of mijn mascara was uitgelopen, en dat ik te perplex was om daar adequaat op te reageren.