Heb ook zojuist mijn vials opgehaald, en terwijl ik een recept had voor Enanthaat voor subcutane injectie hebben ze me Sustanon meegegeven??
Terwijl ik heb gehoord dat het technisch gezien kan voor SubQ is het er minder geschikt voor en ook is de stabiliteit anders? Ik zou het morgen moeten injecteren maar weet nu dus niet wat ik hiermee moet doen.
Is Sustanon echt zo anders dan Enanthaat?
Of zou ik gewoon dezelfde dosering en methode van injectie kunnen aanhouden als Enanthaat? (1x subcutaan 250mg/ml 1ml (250) mg, elke 3 weken)
Heb een 25g naald voor injectie.
Zou ik 1 flesje kunnen injecteren (aangezien het morgen moet) en dan de andere 3 doosjes terugbrengen naar de apotheek voor Enanthaat?
Thx voor de hulp
Apotheek heeft Sustanon gegeven ipv mijn voorgeschreven Enanthaat. Kan ik dit nog steeds subcutaan injecteren?
-
Leeuw
- Voornaamwoorden: Hij/hem
-
Leeuw
- Voornaamwoorden: Hij/hem
Re: Apotheek heeft Sustanon gegeven ipv mijn voorgeschreven Enanthaat. Kan ik dit nog steeds subcutaan injecteren?
Update, ze kunnen Enanthaat bestellen maar ze hebben alleen maar Enanthaat “Depot” (langwerkend). Volgens mij maakt dit niet uit, maar weet iemand of dit klopt?
Verder staat er ook voor deze Enanthaat op het label “voor IM injectie”, er staat niks over SubQ.
De carrier is pindaolie, net zoals bij Sustanon (pinda-olie + alcohol)
Staat er IM omdat de pinda olie dikker is dan wat er gewoonlijk in Enanthate gebruikt word?
Ik weet niet wat nou de beste optie is. Qua viscositeit weet ik niet over er nou zo’n groot verschil zit tussen de 2.
Probeer ik het toch Subcutaan te injecteren? Ik heb 25g naalden. Kan hier iets fout mee gaan?
Ik kan niet op tijd (voor de apotheek dicht is) een arts raadplegen, kost 80 pond voor een 20 minuten slot, kan pas vanavond, om contact op te nemen.
Maar ik zit bijna door mijn voorraad hormonen heen
Verder staat er ook voor deze Enanthaat op het label “voor IM injectie”, er staat niks over SubQ.
De carrier is pindaolie, net zoals bij Sustanon (pinda-olie + alcohol)
Staat er IM omdat de pinda olie dikker is dan wat er gewoonlijk in Enanthate gebruikt word?
Ik weet niet wat nou de beste optie is. Qua viscositeit weet ik niet over er nou zo’n groot verschil zit tussen de 2.
Probeer ik het toch Subcutaan te injecteren? Ik heb 25g naalden. Kan hier iets fout mee gaan?
Ik kan niet op tijd (voor de apotheek dicht is) een arts raadplegen, kost 80 pond voor een 20 minuten slot, kan pas vanavond, om contact op te nemen.
Maar ik zit bijna door mijn voorraad hormonen heen
-
ElisabethT
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Apotheek heeft Sustanon gegeven ipv mijn voorgeschreven Enanthaat. Kan ik dit nog steeds subcutaan injecteren?

Kan gewoon geinjecteerd worden.
-
Sharoncher
Bovenstaande dosering is voor Nebido
-
ElisabethT
Dit is de tekst voor alle varianten van testosteron ongeacht merk.

-
Sharoncher
Dat is idd de tekst maar gaat niet over de dosering.....de topic starter heeft het toch over de dosering..... Volgens mijn vriend die testosteron gebruikt zijn er maar een aantal varianten die worden gebruikt in NL. Androgel, sustanon en nebido.....
-
Sharoncher
Dus heel eerlijk gezegd heeft jouw eerste post op dit topic geen meerwaarde...
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
Kan het een tikkie vriendelijker!
Irene
-
ElisabethT
Ik bied alleen de officiële tekst van de testosteron varianten die wij als artsen tot onze beschikking hebben. Daar moeten we het mee doen.
Maar als het niet zinvol of gewenst is ook goed.
Maar als het niet zinvol of gewenst is ook goed.
-
ElisabethT
Ik heb zelf geen ervaring met deze middelen en kan alleen dit ter info bieden.