Beste allemaal,
Ik, Vickey, heb vorig jaar een grote mond gehad en gezegd dat ik het komende jaar op een van de boten tijdens de World Pride wil staan.
Nu is mijn vraag: kennen jullie misschien mensen die mij daarbij kunnen helpen?
Alvast heel erg bedankt!
Liefs,
Vickey
Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
World pride amsterdam 2026
-
Vickey
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Re: World pride amsterdam 2026
Je zou kunnen proberen om in contact te komen met mensen van een transgenderorganisatie in Amsterdam. Bijvoorbeeld Trans Amsterdam. Deze organisatie heeft ook een caféavond ( https://www.transamsterdam.nl/cafe-inclusion ). Dat is misschien een goede manier om wat dichter bij degenen te komen die een boot organiseren.
Maar hopelijk komen er hier later nog reacties op, die je wat sneller en directer op weg kunnen helpen.
Eigenlijk weet ik op dit gebied een beetje slecht de weg in Amsterdam, hoewel ik altijd al in deze regio heb gewoond.
Maar hopelijk komen er hier later nog reacties op, die je wat sneller en directer op weg kunnen helpen.
Eigenlijk weet ik op dit gebied een beetje slecht de weg in Amsterdam, hoewel ik altijd al in deze regio heb gewoond.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.