Bijna 2 jaar geleden heb ik mijn traject bij Psytrans afgerond, nadat ik de combi mastectomie en hysterectomie had gehad. Ik dacht (oa door gebrek aan onderzoek) dat andere operaties voor mij geen optie waren. Recent heb ik echter besloten om mij te gaan verdiepen in de metadoioplastiek om te kijken wat voor mij de juiste keus daarin is.
In het ideale geval zou ik graag meta met plasbuisverlenging willen, zonder colpectomie. Maar na wat onderzoek stap ik daar al van weg. Los van het feit dat er zeer weinig chirurgen in de wereld zijn die deze operatie willen doen, is er ook best wel een kans dat penetratie in het voorste gat door littekenvorming pijnlijk of onmogelijk is en dat is het niet waard voor mij.
Basisinfo over de operatie en verschillende mogelijkheden vind ik wel. Waar ik vooral benieuwd naar ben is visuele dingen, zoals animaties en before-after foto's. Ik vind deze voornamelijk van meta met alle opties zeg maar, maar wil graag een wat beter beeld voor mezelf voor de opties waar ik tussen wil kiezen. Tot nu toe 1 ervaring gevonden en die is gelukkig wel lekker uitgebreid: https://mysimplemeta.blogspot.com/?m=1
Ik weet zeker dat ik meta wil en ook zeker dat ik geen colpectomie wil. Plasbuisverlenging zou leuk zijn, maar het wss niet waard met alle risico's die het met zich meebrengt. En kwa scrotum ben ik er nog helemaal niet over uit
handige links info meta zonder colpectomie
-
Black
- Voornaamwoorden: hij/hem