Dit jaar kan ik mijn topoperatie ondergaan. Ik heb inmiddels mijn consult gehad bij Medisch Centrum Jan van Goyen in Amsterdam, bij drs. E. Hajder. Tijdens het gesprek kwam hij erg vriendelijk, professioneel en geruststellend over, wat mij meteen een veilig en comfortabel gevoel gaf.
Voordat ik de operatie definitief inplan, zou ik het heel fijn vinden om ervaringen van anderen te horen. Als je topchirurgie hebt gehad bij dr. Hajder of bij Medisch Centrum Jan van Goyen in Amsterdam, dan hoor ik graag hoe jouw ervaring was. Hoe verliep het traject voor en na de operatie, en ben je tevreden met het resultaat?
Alle inzichten, ervaringen of adviezen zijn ontzettend welkom. Alvast heel erg bedankt voor het delen.
Iemand ervaring met topchirurgie bij Medisch Centrum Jan van Goyen? (Drs. E. Hajder) | NL
Forumregels
Forum voor ervaringen met zorgverleners. Hou het netjes, en ter zake.
Verder: ongeremd ophemelen of afbranden is niet toegestaan.
LET OP: dit forum is vanwege het maatschappelijk belang openbaar. Let dus op met privégegevens. Wil je niet onder eigen naam posten, dan kan dat in overleg met het forumbeheer. We zullen je post dan anonimiseren.
Forum voor ervaringen met zorgverleners. Hou het netjes, en ter zake.
Verder: ongeremd ophemelen of afbranden is niet toegestaan.
LET OP: dit forum is vanwege het maatschappelijk belang openbaar. Let dus op met privégegevens. Wil je niet onder eigen naam posten, dan kan dat in overleg met het forumbeheer. We zullen je post dan anonimiseren.
-
JdR_dokii
- Voornaamwoorden: hij/hem