Hallo ik was op het Trav.org forum bezig met een een workshop visagie te organiseren hier in Oss.
ik heb een kennis die is visagiste, dat is Carolien Impens ( kan je het opzoeken )
wil ze best eens wat organiseren voor een kleine groep, ik heb net met haar gesproken op FB en zal hier haar persoonlijk bericht aan mij copieren.
Ze steld dus ook een fotografe voor, dat is Monique Hebly, daar heb ik volgende maand een shoot bij als vrowu zijnde.
beide kun je vinden op Fb en hun websites, gewoon ff op naam zoeken.
Heb je interesse dan laat je het maar even weten, ik zal er zelf ook bij zijn .
Hier haar bericht :
Hallo Aris,
Misschien is het inderdaad leuk om er een groep van te maken.
Dan komen jullie verschillende technieken tegen, waar jullie allemaal iets aan hebben.
Omkleden kan altijd bij mij.
Dan tel ik per persoon wel wat meer, normaal is mijn prijs € 32.50 p.p. incluisef materiaal gebruik.
En werk ik kleine groepjes, maximaal 6 personen.
Minimaal 4 personen.
Ik vind dit ook leuk om hiervan te leren, dus wil jullie tegemoet komen, en vraag dan voor jullie € 30.00 p.p.
Als jullie het leuk vinden kan ik vragen of Monique na afloop foto's kan maken.
Dan krijg je 4 foto's voor € 10.00.
We kunnen dan kijken of we een middag kunnen inplannen.
Ik hoor weer graag van je,
Groetjes Caroline
Op 18 apr 2013, om 12:30 heeft Facebook het volgende geschreven:
Visagie workshop
-
Aris
-
jacqueline
Re: Visagie workshop
ik heb best wel interesse, zeker omdat het toch gebleken is dat make up nog steeds niet makkelijk is om er een fatsoenlijk resultaat te verkrijgen. Echter in tegenstelling tot andere professionele visagistes op T-gebied vind ik juist niet dat je je gezicht extra dik moet afpoederen om je baardschaduw weg te halen. De dikke poederlaag valt juist veel meer op en ziet er in mijn ogen absoluut niet vrouwelijk uit. Een hele lichte baardschaduw valt veel minder op dan een dik afgepoederd gezicht, vooral bij de mondhoeken valt dat op. Ook zou ik graag de techniek willen leren om smokey eyes te maken, en dan hopen dat het mij nog staat ook.
-
anne-nienke
is er nog plek? zo jah dan kom ik graag.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Leuk initiatief, Aris!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Venka
Misschien eens hier kijken.jacqueline schreef:Ook zou ik graag de techniek willen leren om smokey eyes te maken, en dan hopen dat het mij nog staat ook.
Ik ben zelf ook aan experimenteren maar ik heb de skills nog niet
en dit heb je nodig voor smokey eyes
Benodigdheden
Foundation
Kohlpotlood
Oogschaduw, in een donkere en iets lichtere kleur
Mascara
Spiegel
-
Aris
ok heb nu inclusief me zelf 4 mensen bij elkaar, nog plaats voor 2 .
dit weekend heb ik het heel druk maar kom er maandag op terug, ik geef dit al vast door aan de visagiste .
Leuk
en ja ik kijk ook vaak die filmpjes op youtube, maar in het echt met hulp vind ik toch fijner.
ondanks dat ik wel van wat opvallend hou wil ik er ook niet bij lopen als Pipo de clown haha
in ieder geval voor dit fantasy weekend ga ik het wel weer lekker overdadig doen
fijn weekend iedereen
dit weekend heb ik het heel druk maar kom er maandag op terug, ik geef dit al vast door aan de visagiste .
Leuk
en ja ik kijk ook vaak die filmpjes op youtube, maar in het echt met hulp vind ik toch fijner.
ondanks dat ik wel van wat opvallend hou wil ik er ook niet bij lopen als Pipo de clown haha
in ieder geval voor dit fantasy weekend ga ik het wel weer lekker overdadig doen
fijn weekend iedereen
-
jacqueline
even voor alle duidelijkheid: ik werk normaal ook op zaterdag (postbezorging) dus liefst op een avond en anders op een zondag. Vrij nemen op zo'n korte termijn gaat anders lastig worden.
-
anne-nienke
Hoi,
Vrij nemen is voor mij geen optie. Voor mij kan het alleen op een avond of in het weekend. Ik laat het even aan Aris over om een voorstel voor een dag en tijd te doen, dan zie ik daarna wel of het mogelijk is voor mijn.
Vrij nemen is voor mij geen optie. Voor mij kan het alleen op een avond of in het weekend. Ik laat het even aan Aris over om een voorstel voor een dag en tijd te doen, dan zie ik daarna wel of het mogelijk is voor mijn.
-
Aris
Diegene die interesse hebben graag hier even opgeven : http://www.carolinelimpens.nl" target="_blank
ze heeft op donderdagavond 13 juni nog plek, en in de week van 17 juni, dinsdag, woensdag, en donderdagavond nog open staan.
ze heeft op donderdagavond 13 juni nog plek, en in de week van 17 juni, dinsdag, woensdag, en donderdagavond nog open staan.
-
anne-nienke
Hoi,
Ik zou op een donderdag avond best kunnen. Heb je enig idee van de tijd? vanaf 6 uur is redelijk voor mij te doen. Daarna zal ik me wel aanmelden.
Groetjes,
PS, hoeveel aanmeldingen zijn er?
Ik zou op een donderdag avond best kunnen. Heb je enig idee van de tijd? vanaf 6 uur is redelijk voor mij te doen. Daarna zal ik me wel aanmelden.
Groetjes,
PS, hoeveel aanmeldingen zijn er?