Hi,
Voor degenen die mij nog niet kennen (wat overigens iedereen zal zijn omdat ik nieuw ben), ik ben Stan. Ik ben inmiddels bijna 17 en sinds juli 2013 in behandeling bij het VUmc. Voor de psychologe was na het 2e gesprek al vrij duidelijk dat ik een genderdysfoor ben, maar helaas moet deze hele diagnose nog vastgesteld worden. Zucht. Inmiddels ben ik al zover in het traject dat ik in november waarschijnlijk mag starten met puberteitsremmende hormonen en begin 2014 met testosteron. Mijn hele leven lang heb ik al het rolpatroon als jongen, wat raar genoeg helemaal vanzelf ging. Ook heb ik inmiddels al 4 hesjes van Danaë waar ik dus superblij mee ben. Anyway, om even to the point te komen: De packer/STP mist nog. Nu heb ik bij Danaë wel de Mr. Limpy gezien, maar ik heb liever een packer en STP device in één. Nu ben ik niet verder gekomen dan de Peecock en de Mango Pack'n'Pee. Heeft iemand ervaring met deze twee of nog andere alternatieven? Een opgerolde sok kan écht niet meer...
Stan
Packer & STP device in één
-
Stan96
-
Holden
Re: Packer & STP device in één
Hey Stan,
Er zijn een paar topics al open over dit onderwerp (met gedeelde ervaringen over de STP), misschien dat deze links je kunnen helpen:
http://www.t-nederland.nl/forum/viewtop ... 2&start=50" target="_blank
http://www.t-nederland.nl/forum/viewtop ... f=8&t=1395" target="_blank
Ik heb zelf de Peecock Gen 2 (daarvoor de Gen 1) en ik ben er zeer tevreden mee. Ik heb in de eerste link en wat uitgebreider review erover geschreven.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Er zijn een paar topics al open over dit onderwerp (met gedeelde ervaringen over de STP), misschien dat deze links je kunnen helpen:
http://www.t-nederland.nl/forum/viewtop ... 2&start=50" target="_blank
http://www.t-nederland.nl/forum/viewtop ... f=8&t=1395" target="_blank
Ik heb zelf de Peecock Gen 2 (daarvoor de Gen 1) en ik ben er zeer tevreden mee. Ik heb in de eerste link en wat uitgebreider review erover geschreven.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
-
Nathan90
Wat Holden zegt inderdaad. Als je voor de knutsels van Mango wil gaan kan je die beter ergens anders vandaan halen. Heb begrepen dat Mango in het verleden wel erns bestellingen niet naleverde en geen reactie gaf op contact.
Ik heb zelf ook de Gen 2 peecock. Plassen gaat nog niet geheel, maar ik geloof dat ik er wel kom.
Als je voor ern packer met medicine spoon, baby nipple of iets gaat kan het een idee zijn eerst zoiets los te kopen om te kijken of het iets voor je is of dat je toch beter wat anders kan proberen.
Ik heb zelf ook de Gen 2 peecock. Plassen gaat nog niet geheel, maar ik geloof dat ik er wel kom.
Als je voor ern packer met medicine spoon, baby nipple of iets gaat kan het een idee zijn eerst zoiets los te kopen om te kijken of het iets voor je is of dat je toch beter wat anders kan proberen.
-
Stan96
Hey guys,
Allereerst bedankt voor jullie reacties!!
ik heb de forums eens doorgelezen en ben wat wijzer geworden. Ik heb echter nog één vraagje. Ik twijfel over de maat. Ik ben eraan het denken om de 5.5" te pakken en zoals ik heb gelezen heeft Holden de 5.5" en Nathan de 4". Lijkt het niet bij de 5.5" alsof je een mega bult hebt? Dat is namelijk het enige wat mij tegenhoudt om hem te bestellen, want ik denk dat mijn vriendin liever een 14 cm heeft dan een 10 cm, maar ik wil niet met een enorme bobbel door de straten lopen haha
.
Allereerst bedankt voor jullie reacties!!
ik heb de forums eens doorgelezen en ben wat wijzer geworden. Ik heb echter nog één vraagje. Ik twijfel over de maat. Ik ben eraan het denken om de 5.5" te pakken en zoals ik heb gelezen heeft Holden de 5.5" en Nathan de 4". Lijkt het niet bij de 5.5" alsof je een mega bult hebt? Dat is namelijk het enige wat mij tegenhoudt om hem te bestellen, want ik denk dat mijn vriendin liever een 14 cm heeft dan een 10 cm, maar ik wil niet met een enorme bobbel door de straten lopen haha

-
Nathan90
Voor de Peecock? Je hebt overigens wel de website en de kosten bekeken? Dat je daar niet opeens tegenaan loopt na je keuze 
Maar het ligt er een beetje aan hoe lang je zelf bent ook. Ik ben 1,63m en niet meer dan 55kg, dus gewoon puur gevoelsmatig weet ik dat ik de verkeerde keus maak om met die 5,5" rond te lopen. (overigens is hij wel meer dan 4", hij is in ieder geval groter dat de Gen 1 Peecock (het oude model))
Betreft zichtbaarheid, ik heb van anderen begrepen dat het formaat in de broek wel meevalt met die 5,5", puur omdat hij wat formaat kwijtraakt als hij wordt 'plat gedrukt'. En dat lijkt ook wel te kloppen aangezien mijn Gen 1 Peecock beter zichtbaar was dan de Gen 2. Ligt er overigens ook erg aan hoe je hem draagt en wat voor broeken..
Maar het ligt er een beetje aan hoe lang je zelf bent ook. Ik ben 1,63m en niet meer dan 55kg, dus gewoon puur gevoelsmatig weet ik dat ik de verkeerde keus maak om met die 5,5" rond te lopen. (overigens is hij wel meer dan 4", hij is in ieder geval groter dat de Gen 1 Peecock (het oude model))
Betreft zichtbaarheid, ik heb van anderen begrepen dat het formaat in de broek wel meevalt met die 5,5", puur omdat hij wat formaat kwijtraakt als hij wordt 'plat gedrukt'. En dat lijkt ook wel te kloppen aangezien mijn Gen 1 Peecock beter zichtbaar was dan de Gen 2. Ligt er overigens ook erg aan hoe je hem draagt en wat voor broeken..
-
Stan96
Als ik het goed zie is de 5.5" maar €7,50 duurder dan de 4" en dat maakt voor mij niet zoveel uit. Ik ben zelf 1.75 dus ik heb eigenlijk geen idee wat de goede maat voor mij is. Ik draag meestal slim fit broeken maar voor mij mag een beetje bult er wel wezen, zodanig dat niet iedereen dan naar mijn kruis ligt te staren
. Ik ga er natuurlijk van uit dat de kleur light beige geschikt voor mij is (ben een doodgewone Nederlander). Sorry dat ik jullie hier zo mee lastig val maar dik €100 zou een beetje heel erg zonde zijn voor een miskoop en ik heb ongeveer al alle reviews op Youtube bekeken maar daar ben ik ook niet echt wijzer van geworden.

-
Nathan90
Ik bedoelde ook niet het kostenverschil tussen de twee maten, maar puur de kosten van de Peecock. Maar dat heb je gevonden dus.
Overigens, als je op de website de kosten in euro's bekijkt klopt dit niet helemaal.. het valt wat hoger uit, dus je zou de dollars eventueel nog even zelf naar euro om moeten rekenen.
Gemiddelde lengte van de gemiddelde man is 3,5 tot 4 inch. Daarin heb je natuurlijk de verschillen kleiner en groter. Dat gezegt heb je 'growers' en 'showers'. De meeste kerels zijn growers, gemiddelde lengte slap en word aanzienlijk groter als hij stijf wordt. Dan heb je de show-ers, redelijk groot slap en groeit minimaal als hij stijf wordt. Dus wat je wil wat dat betreft, misschien ben jij gewoon groot geschapen, weten anderen veel..
Ik heb zelf light beige maar ben nogal een blanke Nederlander, als je niet zo'n bleekscheet bent is light brown ook een optie aangezien het natuurlijk is als het zaakje wat donkerder is.
Het is alleen maar goed dat je veel nachecked. Ik heb mijne van de zomer eindelijk besteld na veel twijfelen en het toch graag willen, maar het is inderdaad een hoop geld.
Gemiddelde lengte van de gemiddelde man is 3,5 tot 4 inch. Daarin heb je natuurlijk de verschillen kleiner en groter. Dat gezegt heb je 'growers' en 'showers'. De meeste kerels zijn growers, gemiddelde lengte slap en word aanzienlijk groter als hij stijf wordt. Dan heb je de show-ers, redelijk groot slap en groeit minimaal als hij stijf wordt. Dus wat je wil wat dat betreft, misschien ben jij gewoon groot geschapen, weten anderen veel..
Ik heb zelf light beige maar ben nogal een blanke Nederlander, als je niet zo'n bleekscheet bent is light brown ook een optie aangezien het natuurlijk is als het zaakje wat donkerder is.
Het is alleen maar goed dat je veel nachecked. Ik heb mijne van de zomer eindelijk besteld na veel twijfelen en het toch graag willen, maar het is inderdaad een hoop geld.
-
Holden
Ik ben zelf heel blij met de 5.5" vooral omdat ik 'm ook voor sex gebruik - de 4" zou dan te klein zijn voor mij en m'n vriendin. het laat niet een hele grote bult zien ofzo, maar dat zal ook wel per broek verschillen. Ik draag 'm omhoog (ik gebruik de jockstrap van peecock en ben van plan om wat andere jockstraps te kopen) en vindt niet dat er een obscene bult is ofzo. Het plassen gaat meestal wel maar doe het meestal toch wel liever thuis dan bij de uni bijvoorbeeld. ben te nerveus over ongelukjes, en drempel waar ik zelf nog overheen moet. Hij kost idd wel wat maar dan heb je 'm ook voor best wel lange tijd, ook als je 'm voor sex gebruikt - hoef je niet een andere strap-on te kopen. Ik vind 't wel 't geld waard maar omdat het wel veel (en jouw geld) is dan moet je maar goed over nadenken of ie ook voor jou is
. Succes iig.
-
Figó
Ik kom ff binnen vallen in dit topic. Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar die peecock. Ik heb nu mister limpy en vind het toch niet zo ideaal. Ik heb geen verstand van inches maar is die 5"5 ongeveer even groot als mr limpy medium? Dan kan ik me er iets bij voorstellen :p en heeft een van jullie ook de pleasure kit? Zo ja, hoe werkt dat?
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
http://www.gender-idee.nl
-
Stan96
Bedankt voor jullie reacties again!!
Ik ben van plan er ook seks mee te hebben, dus ik denk dat mijn vriendin meer aan een 5.5" heeft
. Ik heb inmiddels gespaard en als ik zo alle reviews bekijk lijkt het me wel wat voor mij (ben binnenkort ook jarig dus
)... Ik ben er ook aan het denken om die jockstrap te kopen aangezien de play harness (voor zover ik kan lezen) niet geschikt is voor dagelijks gebruik (packing en plassen) maar meer voor seks, wat ik overigens heel jammer vind... Is die jockstrap wel gewoon goed te dragen onder strakke boxershorts met zo'n 'zakje' ervoor (mijn zus noemt het piemelplekje...)?
Figó,
De Peecock 5.5" is ongeveer 14 cm en Mr. Limpy medium is 5.46" wat dus ook overeenkomt met 14 cm.
Ik ben van plan er ook seks mee te hebben, dus ik denk dat mijn vriendin meer aan een 5.5" heeft
Figó,
De Peecock 5.5" is ongeveer 14 cm en Mr. Limpy medium is 5.46" wat dus ook overeenkomt met 14 cm.
Laatst gewijzigd door Stan96 op 18 sep 2013, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.