Heel vaag dit maar ik probeer nu een bepaald gevoel te omschrijven.. Lukt niet echt. Hoop dat jullie verheldering kunnen bieden.
xx
Volg je gevoel en gebruik je verstand en breng ze samen.Norden schreef:Ik weet 100% zeker dat ik een vrouw ben vanbinnen. Maar ik kan het gewoon niet geloven. Heeft dat te maken met hoe ik ben opgevoed? Streng islamitisch dus. Ik snap er niks meer van.
Heel vaag dit maar ik probeer nu een bepaald gevoel te omschrijven.. Lukt niet echt. Hoop dat jullie verheldering kunnen bieden.
xx
Dat de man echt de "man" is, dus de baas dus mag niet soft zijn.Elizabeth schreef:Wat versta je onder "streng islamitisch"?
Gezien mijn kennis over de islam, denk ik dat het toch iets anders in elkaar steekt.Veronica schreef:Dat de man echt de "man" is, dus de baas dus mag niet soft zijn.Elizabeth schreef:Wat versta je onder "streng islamitisch"?
Correct me if I'm wrong, weet een en wat over islam, mijn moeders ex was Turks, mijn zusje is half (ik niet, gewoon 100% Pools).
Maar dan leer je wel wat van.
Het probleem is dat iedereen op z'n eigen manier opvoedt, ongeacht geloof.Elizabeth schreef:Gezien mijn kennis over de islam, denk ik dat het toch iets anders in elkaar steekt.Veronica schreef:Dat de man echt de "man" is, dus de baas dus mag niet soft zijn.Elizabeth schreef:Wat versta je onder "streng islamitisch"?
Correct me if I'm wrong, weet een en wat over islam, mijn moeders ex was Turks, mijn zusje is half (ik niet, gewoon 100% Pools).
Maar dan leer je wel wat van.