Zorg na VU-traject

Holden

Zorg na VU-traject

Bericht door Holden »

Ik heb even een vraag over (zoals het al in de titel staat) zorg na het vu-traject. Ik ben op dit moment nog bij VU maar ik zie de noodzaak daar niet meer van. In Augustus word ik geopereerd in Slotervaart (weg manboobs en alles daar beneden). Daarna zal ik een phallo operatie ondergaan (waar is nog niet zeker maar sws niet bij VU). Hierdoor zie ik dus niet het nut niet om nog bij VU langs te gaan (een recept zou ik toch ook bij of mijn huisarts kunnen halen of een endo dichter bij mij in de buurt). Ik heb net een gesprek met de endo bij VU gehad en die zit dat helemaal niet zitten (zij hebben een verantwoordelijkheid voor mij en willen niet dat andere artsen iets gaan doen [kwam erop neer]). Maar toen ik zei dat ik over een paar jaar toch naar het buitenland ga en een andere arts moet vinden dan was het wel OK - ik moet begeleiding hebben. Ik zou dan denken dat ook als ik NL woon dat zorg via een andere arts geen probleem zou moeten zijn.

Mijn vragen zijn nu: wie hier heeft een traject bij het VU gelopen en daarna zijn/haar eigen weg/kant op gegaan? Hoe liep dat? Kwam je veel vezet tegen van andere artsen/endos?

Ik ben nu wel klaar met VU en hun manier van doen/werken dus wil graag weten wat mijn andere opties zijn.
Alice

Re: Zorg na VU-traject

Bericht door Alice »

Je hebt een Pb
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.