Relletje in Oostenrijk om poster

Nieuwsberichten
alida

Relletje in Oostenrijk om poster

Bericht door alida »

http://www.queerpride.de/oesterreich-st ... akat-10282

Er wordt aangifte gedaan (o.a. door de FPÖ) wegens de poster voor Life Ball, een bekend AIDS-benefiet in Wenen. De poster is gemaakt door David LaChapelle en het model is Carmen Carrera.
Raisa

Re: Relletje in Oostenrijk om poster

Bericht door Raisa »

Jeeesh, some girls have a penis, get over it.
Fay

Bericht door Fay »

Sjonge jonge, volwassene die als de dood zijn dat hun kinderen geschaad worden etc, getraumatiseerd? welne,e kinder kijken met andere veel opener ogen dan die bange volwassene, en juist die angtsreactie heeft negatief effect op diezelfde kinderen die in den beginnen wel eens totaal onbevooroordeeld kunnen kijken naar een affiche als dit

Ontkenning van realiteit ook, daar kun je vanalles op tegen hebben maar realiteit is realiteit, en de realiteit is dat er mensen zijn zoals afgebeeld op de foto,waar niets mis mee is,waarom homoseksualiteit er dan weer mee verbonden word is me een raadsel

Men heeft nog veel te leren iig, magoed, piont made, goeie, laat mensen maar na gaan denken

Fay
Merel77

Bericht door Merel77 »

Ik wil niet in de trein posters zien van: een vloek mist ieder doel. Ik vind het ook niet nodig om, als ik in de metro zit een broodje te eten, een beetje naar buiten kijk en op een station naar zo'n poster te moeten kijken.

Wat ik bedoel te zeggen: ik vind zo'n poster niet nodig.
Jessy

Bericht door Jessy »

Fay schreef:Sjonge jonge, volwassene die als de dood zijn dat hun kinderen geschaad worden etc, getraumatiseerd? welne,e kinder kijken met andere veel opener ogen dan die bange volwassene, en juist die angtsreactie heeft negatief effect op diezelfde kinderen die in den beginnen wel eens totaal onbevooroordeeld kunnen kijken naar een affiche als dit
Dat is een feit. De kinderen tegenwoordig worden opgevoed om schijt aan anderen te hebben en afkeer van alles dat niet in het normaalbeeld van de ouders valt. En ja als dat in de jonge jaren erin gegooid wordt krijg je dat er later heel moeilijk weer uit.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Tis hard maar waar wat je zegt Jessy. maar gelukkig kan ik er toch om lachen.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Jessy

Bericht door Jessy »

Sja ik vergeet even ontopic te zijn. Ik zie niks kwaads in zo'n poster. Ik snap ook totaal niet waarom naakt zo taboe is, of waarom mensen dat soms zelfs vies vinden. Dat is toch wat we werkelijk zijn, niet de kleding wat we erover hangen. En oh, oh, oh, wat schamen we ons allemaal voor ons lichaam... Maarja ook dat is gewoon een maatschappijbeeld dat ons erin gedrilld wordt van kinds af aan.
Sorry ik blijf maar afdwalen, ik ga mijn mond houden en wat eten. Hoewel dat best moeilijk is met mijn mond dicht :lol:
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Veronica

Bericht door Veronica »

Als je kijkt hoe achterlijk en seksistisch de televisie is, dan vraag ik mij al helemaal af waar die afkeer vandaan komt...
Afbeelding