Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee
Ik weet ondertussen dat er voor mensen met van nature kleine borsten een minder ingrijpende operatie bestaat (langs de tepel) dan voor anderen met grotere borsten. Deze laat ook minder littekenweefsel na. Moest ik er ooit voor kiezen, zou ik zeker in aanmerking komen voor deze eerste methode.
Maar het blijft natuurlijk een operatie, en nu vroeg ik mij dus af, zijn er ergens gevallen bekend van mensen waarbij deze ingreep(aangezien hun borsten zodanig klein zijn, (zelfs geen A cup) niet nodig zou zijn? En met behulp van hormonen en hard trainen en (door deze training op een natuurlijke wijze erg weinig vet behouden) toch een volledig normaal mannenbovenlichaam kunnen verkrijgen? Momenteel ben ik wat dikker en heb ik wel wat borsten (hoewel nog steeds belange geen A- cup) Maar in de periode dat ik intensief sportte, waar ik dol op ben(!) en gezond at, zag mijn bovenlichaam er echt wel zo goed als vlak uit, dus nu vroeg ik mij af of de testosteronkuur alle laatste restjes zou kunnen wegwerken zeg maar.
Het is voorlopig allemaal nog ver van mijn bed (maar niet ver van mijn gedachten) Ik sta nog maar net op de wachtlijst voor een eerste intakegesprek, en zou pas na zo'n jaar vanaf het eerste gesprek met hormonen kunnen beginnen, maar dit soort vragen houd mij wel al erg bezig. En aangezien ik ginder dus nog geen advies kan inwinnen, zou ik jullie reacties erg waarderen!
Bedankt om dit te lezen
Stevie