F to m mastectomie, een vraag!

Steffen

F to m mastectomie, een vraag!

Bericht door Steffen »

Hey,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee :?:

Ik weet ondertussen dat er voor mensen met van nature kleine borsten een minder ingrijpende operatie bestaat (langs de tepel) dan voor anderen met grotere borsten. Deze laat ook minder littekenweefsel na. Moest ik er ooit voor kiezen, zou ik zeker in aanmerking komen voor deze eerste methode.

Maar het blijft natuurlijk een operatie, en nu vroeg ik mij dus af, zijn er ergens gevallen bekend van mensen waarbij deze ingreep(aangezien hun borsten zodanig klein zijn, (zelfs geen A cup) niet nodig zou zijn? En met behulp van hormonen en hard trainen en (door deze training op een natuurlijke wijze erg weinig vet behouden) toch een volledig normaal mannenbovenlichaam kunnen verkrijgen? Momenteel ben ik wat dikker en heb ik wel wat borsten (hoewel nog steeds belange geen A- cup) Maar in de periode dat ik intensief sportte, waar ik dol op ben(!) en gezond at, zag mijn bovenlichaam er echt wel zo goed als vlak uit, dus nu vroeg ik mij af of de testosteronkuur alle laatste restjes zou kunnen wegwerken zeg maar.

Het is voorlopig allemaal nog ver van mijn bed (maar niet ver van mijn gedachten) Ik sta nog maar net op de wachtlijst voor een eerste intakegesprek, en zou pas na zo'n jaar vanaf het eerste gesprek met hormonen kunnen beginnen, maar dit soort vragen houd mij wel al erg bezig. En aangezien ik ginder dus nog geen advies kan inwinnen, zou ik jullie reacties erg waarderen!

Bedankt om dit te lezen :D

Stevie
Nathan90

Re: F to m mastectomie, een vraag!

Bericht door Nathan90 »

Euuhm, kort gezegd. Vast wel.

Maar zo snel kan ik niet bedenken wie. Doorgaans, zelfs de kerels die erg klein geschapen zijn en hard trainen kiezen voor de operatie. Omdat het toch altijd een beetje zal hangen als vrouwenborsten. Hoe weinig ook. Het vet train je weg, maar het weefsel blijft. Daarbij, als je in de toekomst om wat voor reden ook minder actief/anders sport/stopt met sport dan komt het natuurlijk weer erger terug.

Het valt in ieder geval niet te zeggen tot jijzelf de effecten van testo op je lichaam merkt. Misschien heb je al weinig tot geen vet daar opgeslagen en verandert de testo er niks aan. Misschien worden ze kleiner, of slapper.

Beste kans op ervaring is op Amerikaanse fora. Zijn net wat meer mensen te vinden die ook vooral vanwege financiën soms andere manieren zoeken.
Steffen

Re: F to m mastectomie, een vraag!

Bericht door Steffen »

Bedankt voor je reactie en tips Nathan! :)