Ik geloof dat dit Fuchsia heet. Ik ontdekte het eergisteren helemaal achter in mijn kast. Het eerste flesje dat ik ooit kocht voor serieuze doeleinden. Ik had al heel wat staan indertijd, maar dat was voor het repareren van de einden van mijn schoenveters en voor maffe feestjes; uitsluitend zwart en blank.
Jammer dat ik binnenkort nog een kast wil gaan schuren...
nagels
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: nagels
Zou willen dat de mijne zover konden groeien zonder spontaan uiteen te scheuren...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
hX2eDVx3
Leuk kleurtje
Ik heb nu iets op dat Blue My Mind heet (maar eigenlijk meer paarsig is)
-
jocyn
Acryl nagels doen wonderen en zien er heel verzorgt uitEvaVanA schreef:Zou willen dat de mijne zover konden groeien zonder spontaan uiteen te scheuren...
-
Judiana
ik heb mede door mijn afwijking geen kans op lange nagels door inscheuren tot in het leven... 
-
Arike
Ziet er goed uit, Hedwich!
Lang laten groeien is meestal het minste probleem bij mij
de tijd vinden om ze te vijlen en te lakken is vaak een stuk lastiger 
Lang laten groeien is meestal het minste probleem bij mij
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Klopt, Jocyn. Ik heb een tijdje plaknagels gebruikt, maar die houden niet altijd perfect en de lijm werkte verwoestend op mijn nagels.jocyn schreef:Acryl nagels doen wonderen en zien er heel verzorgt uitEvaVanA schreef:Zou willen dat de mijne zover konden groeien zonder spontaan uiteen te scheuren...
A propos nagels. Ik zal ze eens even onderhanden nemen. Anders schaam ik me dood voor de visite vanmiddag
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Hedwich
Die blokjes zijn echt zo vet handig!
-
Jessy
Ik ben nooit zo'n liefhebber geweest van felle kleurtjes op mijn nagels, meestal hou ik het natuurlijk. Wel doe ik een glanzend laagje transparante topcoat erop, voor een beetje effect.
Wat ik wel erg mooi vind zijn die speciale topcoats met een bescheiden effect erin, maar die heb ik nog nooit gehad. Zie ze elk jaar in de lentecollectie verschijnen en dan zijn ze een maand leverbaar, maar in praktijk binnen een week uitverkocht. Heb ze helaas net gemist dit jaar

Kunstnagels gebruik ik niet, mijn eigen nagels heb ik nooit heel kort. Helaas sloop ik ze wel regelmatig met mijn 'mannelijke werk'.
Wat ik wel erg mooi vind zijn die speciale topcoats met een bescheiden effect erin, maar die heb ik nog nooit gehad. Zie ze elk jaar in de lentecollectie verschijnen en dan zijn ze een maand leverbaar, maar in praktijk binnen een week uitverkocht. Heb ze helaas net gemist dit jaar
Kunstnagels gebruik ik niet, mijn eigen nagels heb ik nooit heel kort. Helaas sloop ik ze wel regelmatig met mijn 'mannelijke werk'.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.