fotojam

Nieuwsberichten
micheal-richard

fotojam

Bericht door micheal-richard »

Zijn er onder jullie nog meer die het leuk vinden om een camera te hanteren, maakt niet uit in welke vorm. Ik heb me op gegeven voor een fotojam op 29 aug via fotojam.nl. en misschien vinden dat meerdere leuk. Zie berichtjes van hobbys en verschillende vormen van kunst en dacht ach wie weet vind een van ons formgangers deze vorm van kunst ook leuk. En wie weet ontmoeten we elkaar. Ik ga naar amsterdam want dat is 1 van de nederlandse steden die zijn uitgekozen voor de jam.
groeten micheal-richard/hedy
Deze bloem is zich er niet van bewust dat de tijd verstrijkt. Zij bestaat alleen in het heden, gewoon zoals ze is.
Yentl

Re: fotojam

Bericht door Yentl »

Leuk initiatief inderdaad (om het hier te posten/proberen).

Ik weet alleen geenzins wat ik me erbij voorstellen moet.
Sweet kiss of goodbey
fenna

Bericht door fenna »

Dank voor het delen :)

Jammer dat ik op die dag al andere afspraken heb, anders had ik ook wel meegedaan.

Fenna
micheal-richard

Bericht door micheal-richard »

Yentl het is van de organisatie de bedoeling om op die dag zoveel mogelijk mensen in verschillende steden aan t fotograferen te krijgen. Er worden 10 opdrachten gegeven met tips hoe of wat en een leuke bijkomstigheid je kunt er prijzen mee winnen per opdracht. Voor meer info kun je kijken op www.fotojam.nl.
Deze bloem is zich er niet van bewust dat de tijd verstrijkt. Zij bestaat alleen in het heden, gewoon zoals ze is.
Djay

Bericht door Djay »

Ga is kijken. Als ik mee ga doen zal het Utrecht worden. Flink dichterbij dan Amsterdam.