Heb er na mijn aanmelding 4 maanden op moeten wachten maar 23 september dan toch mijn eerste afspraak in Amsterdam.
En wel op de poli endocrinologie (is dit normaal) met Nienke Nota (iemand bekend met haar), hoe dichterbij de afspraak hoe zenuwachtiger ik word.
Weet niet hoe ze zullen reageren op 9 maanden hormonen voorgeschreven door de huisarts!
Wel ben ik erg blij, dat ik de stap om toch naar Amsterdam te gaan heb genomen.
Eerste afspraak
-
3B67-A22C
Re: Eerste afspraak
Ja, is normaal. Is een kort gesprek, een intake.
-
TheMightydaphne
je moet tegen over het normale vumc zijn( dus bij het gebouw bij de appie) daarna moet je naar invormatie balie K. zelf weet ik niet of ik haar heb gehad denk ik wel( misschien is zij van de hormonen).José02 schreef:Heb er na mijn aanmelding 4 maanden op moeten wachten maar 23 september dan toch mijn eerste afspraak in Amsterdam.
En wel op de poli endocrinologie (is dit normaal) met Nienke Nota (iemand bekend met haar), hoe dichterbij de afspraak hoe zenuwachtiger ik word.
Weet niet hoe ze zullen reageren op 9 maanden hormonen voorgeschreven door de huisarts!
Wel ben ik erg blij, dat ik de stap om toch naar Amsterdam te gaan heb genomen.
als ik jou was zou ik niet zenuwachtig worden ze vragen je of je drank,druks gebruikt. of je rookt en of je alcohol drinkt.
ook moet je beschrijven wanneer je aan voelde dat je toch een vrouw was.
greats, daphne
-
Elise
Daphne omschrijft het precies goed. Meer dan dat is het niet. Ik stond in no time weer buiten.
Als het goed is heb je ook een brief gekregen waarin staat waar je je ziekenhuis pasje kan laten maken. Want die heb je wel nog nodig.
Zenuwen zijn echt niet nodig voor dit gesprek. Succes!
Als het goed is heb je ook een brief gekregen waarin staat waar je je ziekenhuis pasje kan laten maken. Want die heb je wel nog nodig.
Zenuwen zijn echt niet nodig voor dit gesprek. Succes!