Nou, het is officieel, ik sta nu geregistreerd als vrouw en heet Naomi Rutka Hoogeweij
Nu nog uitzoeken waar ik het allemaal door moet geven, welke instanties het automatisch wijzigen, etc.
Geslacht en naam gewijzigd
-
-
Re: Geslacht en naam gewijzigd
Feli !!!
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Je hebt een voor- en tegelijkertijd een nadeel met nieuwe voorletters... je hebt meer te wijzigen, maar als je post krijgt op je oude voorletters weet je dat je daar nog wat moet doen.
In principe moeten alle overheidsinstanties de wijziging automatisch overnemen maar vaak valt dat tegen. Bij de SVB is een kleine handmatige actie nodig bijvoorbeeld, maar dat kost je niet meer dan een telefoontje. Bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland had ik de database beheerder nodig om de belangrijkste dingen geregeld te krijgen...
Maar dat is de regel: alles wat van overheidswege wordt bijgehouden (inclusief zorgverzekering) zou automatisch moeten gaan, de rest zeker weten niet.
En eh, gefeliciteerd!
In principe moeten alle overheidsinstanties de wijziging automatisch overnemen maar vaak valt dat tegen. Bij de SVB is een kleine handmatige actie nodig bijvoorbeeld, maar dat kost je niet meer dan een telefoontje. Bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland had ik de database beheerder nodig om de belangrijkste dingen geregeld te krijgen...
Maar dat is de regel: alles wat van overheidswege wordt bijgehouden (inclusief zorgverzekering) zou automatisch moeten gaan, de rest zeker weten niet.
En eh, gefeliciteerd!
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
- Transgender
-
Super, Naomi, gefeliciteerd!
Hung her from the branches of a mango tree
-
Dank allemaal
-
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
-
Proficiat Naomi
Grtz Nick
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick .
-
O reageerde net ook op andere post..
Gefeliciteerd !!!
Gefeliciteerd !!!