intake achter de rug

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
José02

intake achter de rug

Bericht door José02 »

Afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zo ver de eerste afspraak in het VUMC. Heb er 5 maanden op moeten wachten, in mijn vorige post stond 4 maar het waren er toch echt 5, heb hiervoor overigens excuses gehad van dr. Nota. Op dit moment heeft het VUMC 3 extra psychologen aangesteld en zijn de wachttijden tot aan de eerste afspraak na de intake enorm gedaald, de verwachting van dr. Nota is dat ik binnen een maand aan de beurt ben. De intake op zich, stelt eigenlijk niet zoveel voor. Ik gebruik best veel medicijnen ( in de ochtend 14 stuks en in de avond nog eens 11 stuks) en dit koste dan ook wel wat tijd aan extra uitleg, verder wilde dr. Nota mijn toestemming om mijn medische gegevens op te vragen bij mijn cardioloog. En wat ik niet verwacht had, is dat er meteen bloed werd geprikt voor onderzoek. Hiervan krijg ik 21 oktober telefonisch de uitslag.
Eigenlijk best een prettig gesprek gehad met de arts, als alle contacten bij het VUMC zo gaan lopen dan teken ik daarvoor.
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: intake achter de rug

Bericht door Anon20230219 »

Mooi bericht José,

Alleen maar beter dat het zo positief voor je is uitgevallen.

Ben je met iemand samen gegaan of alleen?

Ik had gisteravond aan een goede vriendin gevraagd of zij als het bij mij eenmaal zover is of ze mee wilde omdat zij de eerste was welke ik het in vertrouwen had verteld.
Maar helaas vond ze dat wel te heftig en tja vond het jammer maar begreep het wel van haar.

Dus ik hoop voor jou dat de opvolgende gesprekken net zo positief mogen gaan.

Liefs:Lisa
Mirthe_s

Re: intake achter de rug

Bericht door Mirthe_s »

Wellicht dat dat bloedprikken meteen moest vanwege de medische achtergrond? Ik had dit in Juni in ieder geval nog niet!