ik ben zelf nu 7 dagen gestopt met mijn hormonenkuur .
omdat ik volgende week woensdag mijn grote ontmoeting met dr euser heb .
nu kan ik niet zeggen dat ik me echt geweldig voel .
komt dit door het stoppen of moet ik de reden elders zoeken .
groetjes van eef
wie heeft er ervaring met de 14 dagen geen hormonen meer gebruiken ?
-
evine
-
Anon20180501
Re: wie heeft er ervaring met de 14 dagen geen hormonen meer gebruiken ?
Hoi eef...
Je hormoonhuishouding ligt weer voor even helemaal overhoop, zie het als overgangsklachten.
De hrt weer opstarten na de srs doet je wel snel weer opknappen, was mijn ervaring iig...
Nog maar 1 weekje, die vliegt voorbij...
alvast heel veel sterkte en succes... xxx
Je hormoonhuishouding ligt weer voor even helemaal overhoop, zie het als overgangsklachten.
De hrt weer opstarten na de srs doet je wel snel weer opknappen, was mijn ervaring iig...
Nog maar 1 weekje, die vliegt voorbij...
alvast heel veel sterkte en succes... xxx
-
Jannet V
Hoi Eef,
Voor iedereen is het anders maar het zou me niet verbazen als het door het stoppen met de hormonen komt. Zelf heb ik het als de meest moeilijke periode in de transitie ervaren. Maar ik had er al uitgebreid over gesproken, wist dat het kon gebeuren en na de operatie over zou zijn. Even volhouden.
Groetjes Jannet
Voor iedereen is het anders maar het zou me niet verbazen als het door het stoppen met de hormonen komt. Zelf heb ik het als de meest moeilijke periode in de transitie ervaren. Maar ik had er al uitgebreid over gesproken, wist dat het kon gebeuren en na de operatie over zou zijn. Even volhouden.
Groetjes Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
evine
ik kan niet anders zeggen dat ik mijn blauwe pilletjes echt mis . ik zie er ook erg moe uit en heb het gevoel dat ik bergje op aan het leven ben .
ach nog 7 dagen te gaan en dan heb ik weer hele andere dingen om me druk over te maken . thankx voor de info
ach nog 7 dagen te gaan en dan heb ik weer hele andere dingen om me druk over te maken . thankx voor de info
-
Summer
-
evine
dank voor de informatie , ik hoor helaas nog bij de mensen die een ander advies heeft gekregen . en ga ik het naast me neerleggen of ga ik netjes doen wat ze me aangegeven hebben . in het verleden heeft rebels gedrag me al vaak in de billen gebeten ik heb nog even te gaan voor de grote dag . en een voordeel is wel dat ik mijn opvliegers wel meer dan gehalveerd heb , ondanks al de kleine dingetjes ben ik blij dat het eindelijk zover is , love my live !