Navelpiercing

Make-up, kleding, en zo voort
Lucille

Navelpiercing

Bericht door Lucille »

Hallo allemaal!
Mijn navelpiercing is helaas 2x niet goed gegaan, groeide er gewoon uit.
Heeft iemand dit ook ervaren? Ik vind het jammmer, iedereen complimenteerde mij met de mooie piercing. Na mijn mening was mijn piercing niet goed gezet.
Gaarne info.
Vr.gr. Lucille.
Het mooiste wat God op aarde bracht! " een Vrouw "
Nate_0

Re: Navelpiercing

Bericht door Nate_0 »

Navelpiercings (net als wenkbrauw piercings) staan er om bekend dat ze een grote kans up uitgroeien hebben. Komt omdat het door het vel heen wordt gepierct.

Het uitgroeien is een reactie van je lichaam op een niet lichaamseigen materiaal in je lichaam. Bij de een gebeurt dat eerder dan bij de ander en meestal heeft het niet zoveel met het zetten te maken, tenzij de piercing gezet is met te weinig buffer aan huid (dus wanneer hij vlak op de huidrand zit).

Je zou het nog even kunnen overleggen met een andere piercer die goede reviews heeft op piercing forums...

Ik heb het zelf nooit mee gemaakt maar heb genoeg vrienden die het wel is overkomen.
meerdere zakken met zaagsel
Jessy

Bericht door Jessy »

Je kunt ook aan de piercer vragen of die een ander materiaal piercing als eerste sierraad wil zetten, misschien dat de afstoting van het lichaam op bepaalde materialen sneller gebeurd? Ik weet dit niet zeker, maar eens vragen kan geen kwaad.
Zelf heb ik er geen problemen mee gehad, hoewel mijn navelpiercing tijdens de genezing helaas wel een beetje scheef gegroeid lijkt. Maarja...
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Freedom

Bericht door Freedom »

Dit heb ik ook twee keer gehad met een navelpiercing (het was toen 'in'). Het velletje werd steeds dunner en uiteindelijk scheurde het. Ik heb er nu een zichtbaar en voelbaar litteken zitten. Mijn lichaam wordt gewoon niet heel vrolijk van piercings, ook na jaren genezing heb ik nog weleens last van ze. Chirurgisch staal wordt bijna altijd voor piercings gebruikt, je kan kijken of het beter wordt met goud of zilver.
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Kan je mooi vergeten die navelpiercing je lichaam pikt het gewoon niet ik heb het zelf 2 keer geprobeerd ging 2 keer mis en uitgegroeid.