Beste allemaal.
Ik ben Lucille, net nieuw bij jullie.
Jullie hebben mijn introductie gelezen, ik moet nog even wennen aan de gebruiksaanwijzing van het forum, maar dat gaat wel lukken. Sorry voor de foutjes.
Ik heb van nature al veel vrouwelijke kenmerken, vooral mijn borsten. Niet groot maar vallen wel op als ik op het strand loop en krijg gelukkig geen nare reactie's en dat is fijn. Ook mijn heupen zijn erg vrouwelijk.
Mijn vraag hoe heeft de natuur dit beslist. Voor opgesteld ik ben een leek in dit persoonlijke fenomeen. Graag info om hier mee om te gaan. Ik ben er erg blij met mijn huidige lichaam.
Vriendelijke groet,
Lucille.
Mijn lichaam
-
Lucille
Mijn lichaam
Het mooiste wat God op aarde bracht! " een Vrouw "
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Re: Mijn lichaam
Het is iets dat best wel vaak voorkomt, dat iemand kenmerken heeft van het "andere" geslacht.
Je zou veel meer kunnen vinden als je eens gaat zoeken op de termen "klinefelter" of "intersekse".
Je zou veel meer kunnen vinden als je eens gaat zoeken op de termen "klinefelter" of "intersekse".
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Mijn lichaam
Ja ik heb best vrouwelijke bovenbenen, mijn gezicht is niet echt super mannelijk dus ja heb zeker ook vrouwelijke kenmerken.
Zie het meer als een zegen eigenlijk en sta er verder niet al teveel bij stil.
Zie het meer als een zegen eigenlijk en sta er verder niet al teveel bij stil.