Vrouwelijk buikje ( onderbuik )

Make-up, kleding, en zo voort
Lucille

Vrouwelijk buikje ( onderbuik )

Bericht door Lucille »

Lieve allemaal.
Misschien een rare vraag, als ik op het strand ( naaktstrand ) loop kijk ik uiteraard naar de dames, om de vrouwelijke loop en houding te leren, ( voor goede orde, niet om te gluren ) maar ik zie dat de meeste vrouwen, net als mijn eigen Vr. een prachtige buik hebben waar ik eerlijk gezegd jaloers op ben.
Hoe kan ik mijn mannelijke buik (onderbuik) mooi boller krijgen passend bij mijn borsten. Is dit te trainen?

Vr.groet,
Lucille.
Het mooiste wat God op aarde bracht! " een Vrouw "
Dieuwertje

Re: Vrouwelijk buikje ( onderbuik )

Bericht door Dieuwertje »

Bij mannen zit het vet meestal wat hoger dan bij vrouwen. Je kan dat hoge vet natuurlijk weg trainen, maar daarmee krijg je het niet terug op de wat lagere plaats. De enige 'training' die ik kan verzinnen is een waist-trainer. En anders is het afwachten tot de HRT.
Venusss
Voornaamwoorden: Vrouw

Bericht door Venusss »

Hoe ziet jouw buikje er op dit moment uit....

Bedoel je zo'n 8-12 weken zwangerschapsbuikje? Je kan ook veel bereiken met een verkeerde lichaamshouding,
zoals met een holle rug staan, dan lijkt je een beetje op een Eend... wat eigenlijk ook niet goed is voor je onderrug
Lucille

Bericht door Lucille »

Venusss schreef:Hoe ziet jouw buikje er op dit moment uit....
Zo ongeveer!
Bedoel je zo'n 8-12 weken zwangerschapsbuikje? Je kan ook veel bereiken met een verkeerde lichaamshouding,
zoals met een holle rug staan, dan lijkt je een beetje op een Eend... wat eigenlijk ook niet goed is voor je onderrug
Simão

Bericht door Simão »

Dit "staan als een eend" kan volkomen natuurlijk zijn als je een holle rug hebt. Ik heb dat helaas en het is voor een man weer raar, hoewel mijn vader en broer ook zo gebouwd zijn.

Verder, het is al gezegd, maar ik heb een artikel erover gevonden, is het gewoon een van de plekken waar een vrouw vet opslaat, samen met kont, heupen en dijen oa, onder invloed van vrouwelijke hormonen.
https://fitnessjunk.nl/krachttraining-v ... etweefsel/
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Nienke

Bericht door Nienke »

Dieuwertje schreef:Bij mannen zit het vet meestal wat hoger dan bij vrouwen. Je kan dat hoge vet natuurlijk weg trainen, maar daarmee krijg je het niet terug op de wat lagere plaats. De enige 'training' die ik kan verzinnen is een waist-trainer. En anders is het afwachten tot de HRT.
Ik denk dat het begint bij een gezonde levenswijze en daarbij veel buikspier oefeneningen om deze toonbaar te maken, de buik is bij mij ook een irritatiepunt.

Wat de waist trainer betreft, mits je er verstandig mee om kunt gaan kun je het eea bereiken, bij veel dragen kun je uiteindelijk de botten buigen,
Bedenk wel dat intern het eea aan organen heel langzaam een klein stukje verschuift, waist trainen moet je echt LANGZAAM doen enbij het minste geringste pijn losser of uit, je bouwt dit heel langzaam op.
Zelf ga ik de komende jaren het bewust niet dragen en zal ik eerst eens kijken wat medicatie ( ben ik nog niet aan toe, diagnostische fase ) gaat doen.
Daar verwacht ik namelijk meer van.
bedenk wel als je besluit met een waist trainer aan de gang te gaan dat je je rugspieren blijft trainen, Use it or loose it.
Lucille

Bericht door Lucille »

Nienke schreef:
Dieuwertje schreef:Bij mannen zit het vet meestal wat hoger dan bij vrouwen. Je kan dat hoge vet natuurlijk weg trainen, maar daarmee krijg je het niet terug op de wat lagere plaats. De enige 'training' die ik kan verzinnen is een waist-trainer. En anders is het afwachten tot de HRT.
Beste Nienke.
Dank je voor de reactie! De oefeningen lijken mij het veiligste om te doen.
Lieve groeten,
Lucille
Ik denk dat het begint bij een gezonde levenswijze en daarbij veel buikspier oefeneningen om deze toonbaar te maken, de buik is bij mij ook een irritatiepunt.

Wat de waist trainer betreft, mits je er verstandig mee om kunt gaan kun je het eea bereiken, bij veel dragen kun je uiteindelijk de botten buigen,
Bedenk wel dat intern het eea aan organen heel langzaam een klein stukje verschuift, waist trainen moet je echt LANGZAAM doen enbij het minste geringste pijn losser of uit, je bouwt dit heel langzaam op.
Zelf ga ik de komende jaren het bewust niet dragen en zal ik eerst eens kijken wat medicatie ( ben ik nog niet aan toe, diagnostische fase ) gaat doen.
Daar verwacht ik namelijk meer van.
bedenk wel als je besluit met een waist trainer aan de gang te gaan dat je je rugspieren blijft trainen, Use it or loose it.
edit: quote en unquote een beetje uit elkaar gehaald, Eva ;)