Niet direct medisch, maar wel gerelateerd.
Parkeren bij het VUmc, de kosten daarvan kunnen aardig oplopen. Gisteren kreeg ik de tip om te parkeren bij het Amsterdamse Bos. Dat was wel van iemand die ook rustig een 4 daagse loopt, maar het valt mee.
Hoe daar te komen:
Als je van de A10 af komt ga dan niet direct links af naar het VUmc, maar rij ongeveer 800m rechtdoor. Ga dan recht af. En dan meteen weer rechts af. En dan nog een keer rechts af de parkeerplaats op. Als je dan een plek opzoekt in de hoek links achter van waar je de parkeerplaats op gaat dan is het vervolgens zo'n 10 minuten lopen naar het VUmc.
Ongetwijfeld een slechte tip bij slecht weer en als je slecht ter been bent. Ik vond het vandaag wel prettig om de benen even te strekken na mijn rit.
Parkeren VUmc
-
Dieuwertje
-
Anon20210626
Re: Parkeren VUmc
Een kanttekening , deze parkeerplaats is pas vanaf 10 uur 's ochtends open. Daarvoor is hij afgesloten met barriers
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Voor wie al vroeg een afspraak heeft; In de buurt van het VUmc valt het parkeertarief nog wel mee. €1,40 per uur. Wel is er op sommige plaatsen een maximum aan het aantal uren dat een auto geparkeerd mag staan. Informatie op www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Denise
ik vind het toch wel gek dat je bij een Ziekenhuis moet betalen om te kunnen parkeren, zelf ga ik altijd met de trein, het is maar 10 minuten lopen vanaf Amsterdam Zuid en soms kun je ook nog wel eens een leuk gesprek hebben.
Geloof wat je zelf denkt dat goed voor je is, niet wat anderen je voorhouden.
-
Dieuwertje
Denise,
Zo zijn er vele plekken waar je je afvraagd waarom, maar valt m.i. buiten het forum.
Resumerend de tarieven op 12 maart 2017
Parkeren in een VUmc parkeergarage : EUR 1 per 17 minuten met max tarief van EUR 30. Dat komt op ongeveer EUR 3,50 per uur
Parkeren in de buurt van het VUmc : EUR 1,40 per uur, gratis voor 9:00 uur. Maar let op, een stukje zit op EUR 3 per uur en een deel heeft een maximale duur van 3 uur.
Parkeren bij de bosbaan : gratis, maar dicht voor 10:00 uur in de ochtend.
zie ook https://www.vumc.nl/afdelingen/over-vum ... ct/203683/
Zo zijn er vele plekken waar je je afvraagd waarom, maar valt m.i. buiten het forum.
Resumerend de tarieven op 12 maart 2017
Parkeren in een VUmc parkeergarage : EUR 1 per 17 minuten met max tarief van EUR 30. Dat komt op ongeveer EUR 3,50 per uur
Parkeren in de buurt van het VUmc : EUR 1,40 per uur, gratis voor 9:00 uur. Maar let op, een stukje zit op EUR 3 per uur en een deel heeft een maximale duur van 3 uur.
Parkeren bij de bosbaan : gratis, maar dicht voor 10:00 uur in de ochtend.
zie ook https://www.vumc.nl/afdelingen/over-vum ... ct/203683/