Praten jullie momenteel via een app/online met elkaar? En al lang?
Ik kan je geen kant en klare coming-out line geven Het beste lijkt mij om er zo vroeg mogelijk eerlijk over te zijn. Je zou het kunnen vertellen voordat je hem ontmoet (om teleurstellingen voor jezelf te voorkomen), of tijdens je eerste date als je een beetje hebt kunnen peilen hoe hij tegenover LHBTI's staat.
PS Als je voor het 'live' vertellen tijdens je date kiest, doe het dan wel op een plek waar mensen in de buurt zijn. Je weet maar nooit hoe iemand gaat reageren.
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Zou zelf gewoon zo snel mogelijk vertellen als je nu bijvoorbeeld Tinder ofzo gebruikt kan je het meteen het beste bij je beschrijving zetten dat je mtf bent om teleurstellingen te voorkomen het nadeel is wel dat je dan ook soms mensen hebt die puur uitzijn op trans mensen dit kan door sommige als vervelend worden ervaren vooral als ze puur uitzijn op seks en jij meer op iets serieus maar als je goed oplet kan je meestal wel zien waar iemand op uit is verder als je het laat verteld kan iemand al snel bijvoorbeeld boos of verward overkomen uiteindelijk is het natuurlijk aan ieder persoon individueel hoe je het aanpakt verder wens ik je succes hoop dat het positief uitpakt
Bedankt voor je reactie. Er zijn niet veel lotgenoten die reageren op deze topic misschien trek ik te snel conclusie. Anywayz ik ga het morgen via de app vertellen denk ik.
Tja als je internet vlam van niks weet en jij in transitie bent zal je hem toch wat moeten laten weten anders kan je eerste afspraak nog wel eens de laatste zijn omdat niet iedereen er voor open staat!
Ik heb sinds een aantal maanden een lieve vriend, iets dat als een totale verrassing kwam aangezien ik altijd op vrouwen viel. Vanaf het begin heb ik duidelijk gemaakt hoe mijn lichaam nog in elkaar steekt (met name het wormvormig aanhangsel buiten dienst) en hij heeft mij direct geaccepteerd zoals ik ben. Hij ziet mij als zijn vriendin, zijn meisje en de rest komt wel als de tijd er rijp voor is zegt hij. We hebben het leuk en goed samen mede doordat er vanaf het prille begin duidelijkheid was.
Mijn advies is dus, direct duidelijkheid schappen. Haakt hij af, dan beter direct dan problemen na verloop van tijd als het puntje bij het paaltje moet komen.
Ik heb het verteld. Hij reageerde rustig en had het niet verwacht. Wilt wel contact houden maar verder ook niet waarschijnlijk. Ik ben blij dat het eruit is in ieder geval. Het is wat het is.