Kan ik lid worden als niet Nederlander ( Geen inwoner der,...) ?
Kan ik financieel jaarlijks bijdragen, der overschrijven ( papier) ?
Wat is mijn stem en mening, als buitenlander waard ?
Grtz Nick

Hoi Eva,Eva schreef:Jezeker kun je lid worden, Nick. We zullen Trouwens binnenkort ook eens onze Belgische domeinen activeren. Die bestaan namelijk al enige tijd.
Overigens hoop ik dat ik je niet teleurstel, maar je bent niet de eerste Belg in de vereniging
Met de intrede van IBAN is het betalen van je bijdrage geen probleem.
Voor wat betreft invloed op politiek, wetgeving en zo voort; Belgische en Nederlandse instanties en zorgverleners kijken gaandeweg meer over die gemeenschappelijke grens. Transgenders in het zuiden van Nederland worden met regelmaat verwezen naar Belgische zorgverleners.
Wederzijdse invloed op elkaar lijkt me dan ook alleen maar toe te juichen
Wel, mijn waarde Nick, zélfs als het technisch mogelijk zou zijn de banner naar onderen te plaatsen zou dat vooreerst niet onze voorkeur hebben. Als vereniging hebben we elk nieuw lid in de vereniging gewoon hard nodig en we willen de oproep voorlopig dan ook zeker niet ondergeschikt maken.Nick schreef:...
Wat de " banner, T- Nederland " betreft: Vind ik die persoonlijk, niet fout der mogelijke leden werven. Maar de plaats van de banner, vind ik wat opdringerig ( is, jammer het eerste wat je ziet, bij het openen van het forum ). Die niet onbelangrijke, banner een vast plaatsje toekennen, ergens tussen de sub-forums. Vind ik persoonlijk, minder opdringerig en veel waardevoller ( zelfs als blijvende info. T- Nederland banner).
...
Ook dat moeten we niet doen, denk ik. Een langere pay-off werkt gewoonlijk niet beter dan een korte. Bovendien blijft de naam T-Nederland gehandhaafd. Er lijkt me niets mis met gebruik maken van mogelijkheden in een buurland. Zo zijn wij bijvoorbeeld niet alleen lid van het Nederlandse COC, maar ook van het Belgische Çavaria. Met dat soort grensoverschrijdende verbondenheid lijkt ons niets mis.Nick schreef:Mss. Het logo: " T-Nederland hét forum voor transgenders " naar: " T- Nederland hét grenzeloos forum der ( voor) alle transgenders " .
In weze staat er niet dat het alleen maar voor Nedelanders is, het is wel meteen duidelijk dat het een site uit nederland betreft.Nick schreef: Mss. Het logo: " T-Nederland hét forum voor transgenders " naar: " T- Nederland hét grenzeloos forum der ( voor) alle transgenders " .
Hoi Nienke,Nienke schreef:In weze staat er niet dat het alleen maar voor Nedelanders is, het is wel meteen duidelijk dat het een site uit nederland betreft.Nick schreef: Mss. Het logo: " T-Nederland hét forum voor transgenders " naar: " T- Nederland hét grenzeloos forum der ( voor) alle transgenders " .
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch....