Hai allemaal,
Ik heb eind Augustus mijn intake gesprek bij het PII. half maart heb ik me ingeschreven en de telefoniste zei erbij dat ik te zijner tijd een vragenlijst zou krijgen.
Maar nu is het nog iets meer dan een maand maar heb ik nog niks gekregen. Zal ik contact moeten opnemen met ze of krijg ik de vragenlijst pas vlak voor het gesprek?
En wat voor vragen kan ik verwachten in de vragenlijst?
En heeft iemand nog tips voor me voor de gesprekken, ik las ergens anders op het forum al een goeie tip over pen en papier meenemen.
dank jullie wel alvast,
Jennifer
vragenlijst voor intake gesprek
-
Jennifer84
vragenlijst voor intake gesprek
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
-
Isabelle
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: vragenlijst voor intake gesprek
Ik kreeg bij de PII de meeste vragenlijsten gewoon via de mail
Een telespy link. De vragenlijst die je wss eerst krijgt gaatover je humeur en gesteldheid. Je zal deze gedurende het hele traject krijgen.
Vragenlijsten over gender specifieke dingen kreeg ik pas tijdens de diagnostiek.
Denk niet dat je contact hoeft op te nemen, maar kan altijd. Ik weet ook niks zeker, alleen anders ervaren
Voor de gesprekken denk ik dat weinig verreist is nog(pen en papier misschien) omdat het een intake is. Je zou alvast kunnen schrijven aan een soort levensverhaal, aangezien je deze toch moet maken op een gegeven moment. Je gaat binnen de sessies deze doornemen etc.
groetjes,
Isabelle
Een telespy link. De vragenlijst die je wss eerst krijgt gaatover je humeur en gesteldheid. Je zal deze gedurende het hele traject krijgen.
Vragenlijsten over gender specifieke dingen kreeg ik pas tijdens de diagnostiek.
Denk niet dat je contact hoeft op te nemen, maar kan altijd. Ik weet ook niks zeker, alleen anders ervaren
Voor de gesprekken denk ik dat weinig verreist is nog(pen en papier misschien) omdat het een intake is. Je zou alvast kunnen schrijven aan een soort levensverhaal, aangezien je deze toch moet maken op een gegeven moment. Je gaat binnen de sessies deze doornemen etc.
groetjes,
Isabelle
-
JustMe
Waar de telefoniste het over had is inderdaad een online vragen lijst. Je zou hier een linkje voor moeten krijgen via mail.
Ik kreeg deze echter ook niet in eerste instantie. De aanmelding voor deze vragenlijst schijnt wel te verlopen na een bepaalde tijd dus wellicht kan je het beste even bellen.
Ik kreeg deze echter ook niet in eerste instantie. De aanmelding voor deze vragenlijst schijnt wel te verlopen na een bepaalde tijd dus wellicht kan je het beste even bellen.
-
Jennifer84
dank je wel Isabella en JustMe voor de snelle reactie.
De enige emails die ik gehad heb van ze, zijn de bevestiging van de datums voor de gesprekken en de inschrijving op hun site
Ik zal morgen dan toch even contact met ze opnemen om te vragen of ze toch iets verstuurd hebben. Kan zijn dat het tussen mijn junk mails is beland en ik het gemist heb.
Ik heb gelijk 5 afspraken staan, in een periode van 1,5 maand. Dus als ik het goed heb, krijg ik gelijk de diagnostiek na mijn intake gesprek(?)
Groetjes,
Jennifer
De enige emails die ik gehad heb van ze, zijn de bevestiging van de datums voor de gesprekken en de inschrijving op hun site
Ik zal morgen dan toch even contact met ze opnemen om te vragen of ze toch iets verstuurd hebben. Kan zijn dat het tussen mijn junk mails is beland en ik het gemist heb.
Ik heb gelijk 5 afspraken staan, in een periode van 1,5 maand. Dus als ik het goed heb, krijg ik gelijk de diagnostiek na mijn intake gesprek(?)
Groetjes,
Jennifer
-
Jer158
Ik kreeg de bevestiging met afspraken tegelijk met de links voor de eerste tests.
Na de intake ga je idd gelijk door naar de diagnostiek. Die intake duurt ook niet altijd een heel gesprek.
Na de intake ga je idd gelijk door naar de diagnostiek. Die intake duurt ook niet altijd een heel gesprek.
Hung her from the branches of a mango tree
-
Jennifer84
doordat ik begin dit jaar in een diep zwart gat belande en zelfs een paar maanden in de ziektewet zat daardoor. heb ik mijn levensverhaal al een paar keer willen/moeten vertellen; De psycholoog in mijn stad en de ARBO arts, die ik heeeel dankbaar ben omdat ze me alle ruimte geeft t.a.v. van mijn werk en echt goede tips voor me had en zelfs daardoor heb ik het ook aan mijn werkgever verteld. En die wilt me overal in steunen en helpen waar hij maar kan.Isabelle schreef: 24 jul 2017, 03:25
Dus mijn levensverhaal opschrijven is denk ik niet heel erg meer nodig, maar toch bedankt voor de tip
Groetjes
Jennifer
-
Jennifer84
Ik weet dat ik ze niet op dezelfde dag heb gekregen omdat de bevestiging eerst ook in de junkmail binnen kwam en er geen andere van hun in gezien heb.Jer158 schreef: 24 jul 2017, 22:44 Ik kreeg de bevestiging met afspraken tegelijk met de links voor de eerste tests.
Maar ik ga morgen even contact met ze opnemen
Groetjes,
Jennifer
-
Jennifer84
Vandaag even gebeld met PII en er was iets mis gegaan, ze hadden mijn verwijsbrief niet binnen gekregen. Was zo geregeld en kreeg binnen een uur de vragenlijst.
Groetjes Jennifer
Groetjes Jennifer
-
Emma1981
In mijn geval kreeg ik eerst een mail dat ik ingeschreven moest worden in hun systeem en dat dat verwerkt moest worden, dit nam een dag in beslag daarna kreeg ik een bevestiging van mijn afspraken en meteen ook een telePsy linkje met een initiele vragen lijst. Die vragenlijst is overigens erg suf maar is puur voor de verzekeraar afaik.
Op de eerste afspraak ga waarschijnlijk eerst kennis maken en de intake doen, dan zorgen dat al het papier werk op orde is en een behandelplan op stellen.
-edit-
mooi om te lezen dat het geregeld is, en veel succes wanneer het zover is.
Op de eerste afspraak ga waarschijnlijk eerst kennis maken en de intake doen, dan zorgen dat al het papier werk op orde is en een behandelplan op stellen.
-edit-
mooi om te lezen dat het geregeld is, en veel succes wanneer het zover is.
-
Jennifer84
Als ik de vragenlijst tegelijk met mijn inschrijving had gehad, dan had ik toch wel een aantal vragen anders ingevuld. Aangezien ik sinds die tijd al aardig wat stappen heb gezet en een stuk positiever ben geworden doordat ik het niet meer zo hoef te verbergen wie ik echt ben en er over kan praten met wat familie en vrienden. Ik verheug me nu juist op de dingen die eraan zitten te komen. Ik weet dat het zwaar en pittig zal zijn op bepaalde momenten maar ik heb nu alles over om te kunnen leven zoals ik echt ben.
Helaas het passabel overkomen is voor mij nog een hekelpunt om full time als vrouw te leven. Vooral mijn stem vindt ik nog lastig punt.
Helaas het passabel overkomen is voor mij nog een hekelpunt om full time als vrouw te leven. Vooral mijn stem vindt ik nog lastig punt.