T-bewuste kapper in amersfoort?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door jacqueline »

Hallo....weet er iemand een goede kapper in amersfoort die een beetje T-bewust is? Daar kan ik tenminste vertellen dat ik mijn haar een beetje in model wil hebben. De kapper waar ik altijd ga is een turk en dat word dus moeilijk uitleggen..
marlies
Gast

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door marlies »

Turk dus niet open minded is een nogal makkelijke en onterechte aanname, lijkt me.
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door jacqueline »

hij knipt alleen mannen
marlies
Gast

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door marlies »

Dat zei je niet, maar lijkt me een veel betere reden om een ander te zoeken dan dat 'ie Turks is ja ;)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door Eva »

Perfect Hairstudio, Hamershof, Leusden (soort buitenwijk van Amersfoort).
Ze zijn ware haarkunstenaars voor mannen, vrouwen, kinderen en anderen. Betaalbaar bovendien.
Ze zijn wel Turks.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door jacqueline »

maakt niet uit of ze turks zijn....het gaat er mij om dat ik voorzichtigjes aan wat wil gaan veranderen....en ik zoek daarbij een kapper die erin meegaat....als die dat is dan ben ik er morgenmiddag
Gebruikersavatar
MissJoan
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2012, 21:38
Gender: Vrouw

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door MissJoan »

En mocht er nog iemand een adresje zoeken in Den Haag, adviseer ik
Ravel Kappers & Schoonheidssalon
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3663
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik ga meestal bij Cosmo, die zitten door het hele land.

Voordeel is dat je zonder afspraak kan binnenlopen, nadeel is dat je vaak je kapsel met iemand anders bespreekt dan degene die het uiteindelijk gaat knippen,
Irene
Gebruikersavatar
leonie
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:49
Gender: Trans MtF
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door leonie »

ik woon in het zuiden van het mooie bretagne-frankrijk , ik ga hier wekelijks men haar laten brushen bij de dameskapper , ik ben daar gewoon binnen gestapt de eerste keer en heb gezegd , ik ben een transsexuele dame , wilt u deze ook als klient , daar elke kapper een zaken mens is , zei die natuurlijk je , en zo ga ik nu elke vrijdag om 11 uur lekker graag naar dit kapsalon , lekker tussen de andere dames , die , lekker jaloers naar men vol haar kijken als de dame men haar afgewerkt heeft , en ik zo fier als een pauw buiten mee ga pronken hahaha

Als ik naar antwerpen kom ga ik daar ook naar een dameskapper , de kapper is daar een man , een homo , maar een knappe hoor , spijtig dat ik geen homo kan zijn als vrouw , zou hem anders graag willen........deze kent de kappersstiel nog beter maar is ook ietsje duurder .

Dus dames , stap gewoon eender welk kapsalon binnen en ze gaan je daar graag helpen zonder enig probleem
ik begrijp eigenlijk niet goed wat het verschil is tussen een gewone dameskapper , man of vrouw en een T-bewuste kapper , elke kapper kan je haar toch behandelen zoals je wil >?
alleen ja de allochtonen zowel turken als marocanen hebben het een beetje moeilijk met ons dames , daarom best deze vermijden

groetjes
leonie
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door Eva »

leonie schreef:alleen ja de allochtonen zowel turken als marocanen hebben het een beetje moeilijk met ons dames , daarom best deze vermijden
Gelukkig heb ik andere ervaringen. Eén Turk in een Turkse supermarkt zei een keer lachend "ik vind het maar niks", maar is sedertdien nog even vriendelijk en vrolijk als voorheen. Turken, Marokkanen, niet alleen in een commerciële omgeving maar ook in de buurt, reageren gewoonlijk totaal niet of zijn vriendelijk belangstellend. Ze lijken verdorie wel autochtoon, hahaha.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)