Hi Annabel!
1. Tot nu toe heeft niemand me gevraagd of ik op mannen ga vallen... Een van mijn mensen, een Rus, dacht dat ik nu wel mijn vrouw, kinderen, familie, werk, huis en gezondheid zou kwijtraken, wat laat zien hoe kwalijk een decennium aan Putin-propaganda uit kan werken. Een tweede Rus dacht op een gegeven moment dat Halla een van m'n dochters was die in de familiezaak was gekomen. Japanners, Chinezen, Indiers, Polen, Duitsers, Nederlanders, Fransen, Spanjaarden, Amerikanen, Mexicanen, Argentijnen -- die hadden er allemaal wat minder moeite mee toen ik uitkwam op mijn "werkplek". Maar allemaal kennen ze mij en mijn vrouw, en hebben hier in mijn huis geslapen en gewerkt. Ze kennen mij en mijn vrouw. Dus de eerste Q&A zou ze dus niet verbaasd hebben -- maar goed, ze lezen geen Nederlands
In ieder geval, in een iets minder satirische versie, ga ik misschien wel zoiets verzenden. Ik heb mijn kinderen en mijn vader niet meer gezien sinds Februari 2020... Deze kaart was gewoon om het uit te probreren, maar Tante Zus en Oom Zo zal ik wel heel lang niet zien, dus kaartjes? Heeft iemand eerder dit soort kaartjes, maar dan netjes, verstuurd? Google vindt niets anders dan gelukwensen-met-je-nieuwe-kut kaartjes, en daar ben ik nog niet aan toe...
2. Mucha? Ja! -- ik maak niet voor niets een tekenprogramma dat inmiddels door een paar miljoen mensen wordt gebruikt.
3. Ik ben niet echt bezorgd qua persoonlijke informatie... Ik ben de bazin, niemand kan me ontslaan, en als er een shitstorm komt over mijn coming-out, dan denk ik dat alle publiciteit werkt... Behalve in Rusland...