Hoooi,
Vanaf volgende week donderdag doe ik mee met het onderzoek naar progesteron vanuit het VUMC. Is op 1 april, is geen grap (zeggen ze).
Volgende week hoor ik meteen of ik progesteron krijg of in de controle groep zit. Ik zal in deze topic ervaringen en uitslagen bijhouden
Ben zeer benieuwd...
Ooit kreeg ik mijn huisarts zo ver dat hij Utrogestan 'off label' voorschreef. Na mijn verhuizing werd dat (mogelijk per ongeluk) officieel. Enige 'nadeel' is dat ik wegens groei wéér aan nieuwe beha's toe ben. Wonderlijk, want zo jong ben ik nu ook weer niet.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
viewtopic.php?f=28&t=7269
Hier de vorige post
Het is voor post-op trans vrouwen. Dat heeft te maken met de testosteron bijvoorbeeld, dat het niet botst met cypro. Maar ik ben geen arts haha
Ik denk dat je het beste even contact op kan nemen met dr Blok van de genderpoli, volgens mij willen ze altijd meer personen
MichelleB schreef: 24 mar 2021, 14:20
Volgende week hoor ik meteen of ik progesteron krijg of in de controle groep zit. Ik zal in deze topic ervaringen en uitslagen bijhouden
Het lijkt me sterk dat ze je vooraf zeggen in welke groep je zit. Dat gaat nogal tegen het principe van geblindeerde studies in.
MichelleB schreef: 24 mar 2021, 15:12
Ik denk dat je het beste even contact op kan nemen met dr Blok van de genderpoli, volgens mij willen ze altijd meer personen
Ik ga dit draadje even in de gaten houden, misschien ga ik dit interessant vinden. Al heb ik niet al te veel zin om veel te reizen voor onderzoeken.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.