Transvrouw in een spa in los angeles

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Transvrouw in een spa in los angeles

Bericht door Vethrvolnir »

Veel gedoe over deze zaak in de media deze week. Een transvrouw in een spa.

De reacties van de spa medewerkers op de geschokte cisgender bezoekster zijn heel goed. Vandaar dat ik dit artikel hier plaats: https://www.washingtonpost.com/dc-md-v ... es-spa/
:shock:
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Transvrouw in een spa in los angeles

Bericht door Anon20230219 »

Heel goed dat die medewerkers het voor haar opnemen.
Argumenten dat kinderen beschermd moeten worden gaat in deze tijd van internet niet meer op.
De ouders moeten eens weten wat er zoal op Tik Tok aan rare filmpjes voorbij komen.
Tijdje geleden werd ik ook uitgenodigd voor een sauna maar bedankt.
Ten eerste ben ik getrouwd en de 2e voorwaarde dat het naakt moest zijn was een bijkomende reden om Nee te zeggen.
Niet omdat ik mij voor me lichaam schaam maar heb geen zin in dit soort toestanden.
Komt nog een keer bij dat ik geen sauna persoon ben, als ik wil zweten ga ik met 30 graden een tijd op het balkon zitten :)
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Transvrouw in een spa in los angeles

Bericht door Vethrvolnir »

@Lisa1973 geen sauna meer nodig idd. zelfs in finland is het er nu te warm voor . ^^

maar wat je zegt: niet naar de sauna of spa kunnen omdat je dit soort gedoe niet wilt. dat is begrijpelijk. en treurig.

en idd. getraumatiseerd zijn door het zien van een blote transgender of door het zien van een blote piemel... ik denk dat alls er trauma betrokken is het trauma eerder is ontstaan en misschien wordt getriggerd maar dat is een ander issue. aan dat trauma kan de transgendet in kwestie niets doen en heeft er ook niet iets mee te maken.
:shock:
Gebruikersavatar
Hal
Berichten: 499
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Transvrouw in een spa in los angeles

Bericht door Hal »

Volgens mij is er niet eens vastgesteld dat er daadwerkelijk een trans vrouw aanwezig was en zijn er tenminste twee mensen die zeggen dat er geen was wn dat het hele verhaal een broodje aapbis.
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Transvrouw in een spa in los angeles

Bericht door Alice »

Hal schreef: 08 jul 2021, 14:54 Volgens mij is er niet eens vastgesteld dat er daadwerkelijk een trans vrouw aanwezig was en zijn er tenminste twee mensen die zeggen dat er geen was wn dat het hele verhaal een broodje aapbis.
Geen droodje Aap. Wel vmogenlijk dat al eerder bij de toeganng van transgenders problemen gaven bij deze Spa en nu door de protest demonstratie extra de aandacht kreeg.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... A-spa.html



https://youtu.be/FKoBAp3cWzo
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Hal
Berichten: 499
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Transvrouw in een spa in los angeles

Bericht door Hal »

Je artikel in de Daily Mail (nou niet echt n krant waarvan je alles maar moet geloven wat erin staat) geeft geen bewijs dat er daadwerkelijk een trans vrouw aanwezig is geweest. Er is alleen iemand die een video heeft opgenomen om te beweren dat er een was.

https://www.losangelesblade.com/2021/07 ... een-staged
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Transvrouw in een spa in los angeles

Bericht door Vethrvolnir »

idd het artikel in de washington post is inmiddels geupdate : "It is unclear whether a transgender woman actually used the spa. The person has not been publicly identified."
:shock:
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Transvrouw in een spa in los angeles

Bericht door Alice »

Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Hal
Berichten: 499
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Transvrouw in een spa in los angeles

Bericht door Hal »

Het is echt zo'n idiote storm in een glas water.

Dus: in januari ziet een of andere tuthola een 'spa dat eruit ziet als een nachtclub' (haar eigen woorden) en besluit haar dochtertje van zes mee naartoe te nemen omdat ze een "authentieke culturele ervaring" wil ondergaan (ooookeee?). Dan blijkt daar (schijnbaar) een niet zo passabele trans vrouw rond te lopen, en daar maakt ze dan Een Probleem van en dan moet er ineens aan alle kanten de onschuld van dat meisje beschermd worden, want "ze heeft nog nooit een penis gezien". Naakte vrouwen met vagina's bekijken is natuurlijk heel anders voor je onschuld dan een naakte vrouw met een penis? Logisch? Of zo? Lekker heeronormatief, ook, trouwens.

Nu, in juli, gaat een of andere christenfundie naar datzelfde spa, ziet daar (schijnbaar, want er is nog steeds niet geen aanleiding om te denken dat er daadwerkelijk iemand was) ook een niet zo passabele trans vrouw en gaat vervolgens met haar videocamera in de aanslag tegen het personeel staan verkondigen dat zij haar dienen te beschermen tegen de mogelijkheid dat ze een vrouw ziet met een penis, in plaats van een vagina. Met daarbij een heel zeikverhaal over "dat de kinderen beschermd moeten worden" en een hoop poeha over hoe ongemakkelijk "iedereen" zich verder wel niet gevoeld zou moeten hebben (want dat claimen van de stille meerderheid doen fundies altijd heel graag). Daar wil ze dan natuurlijk op social media lekker garen mee spinnen, en dat lukt, want ze gaat viraal en trekt la-ding-en transfobe griezels naar haar 'Jesus is King' instagram account.

De TERFs en de reli's willen natuurlijk het spa de schuld geven (we waren toch al zo lekker anti-Aziatisch bezig in de VS, dus dat het een Koreaans spa is, komt wel ff lekker uit) en gaan dus protesteren. En als er dan een tegenbeweging komt, dan zijn dat natuurlijk de gewelddadige mensen die zogenaamd vrouwenrechten willen ontmantelen en kinderen willen aanranden, want zo spinnen we dat, natuurlijk.

Soms denk ik dat mensen echt denken dat penissen magisch zijn, of zo. Dat je er alleen maar naar hoeftt te kijken en je bent voor eeuwig gecorrumpeerd. Ik bedoel... doe ff gewoon.

Ben overigens zelf ook wel in dat soort spa's geweest en de delen van de faciliteit waar je naakt ben zijn meestal groot genoeg dat als je nou toch iets ziet wat je niet bevalt, dat je dan ff een andetr hoekje van een zwembad opzoekt, ofzo. Of je parkeert jezelf aan de andere kant van een fontein, of zo. Desondanks blijf ik het een stukje aandachtsgeil gezeik vinden. Van een lul zien, verlies je niet je onschuld. Die verlies je hoogtens als jouw moeke over jouw rug probeert beroemd te worden door een wit voetje te halen bij de trans-hatende media.
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Transvrouw in een spa in los angeles

Bericht door Jannet V »

Maar het werkt zelfs hier nog steeds door en dat is niet goed, lijkt mij.
https://www.hpdetijd.nl/2021-07-14/de-b ... rikbarend/
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.