Nieuwe chat! Zie dit topic.

Phallo

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Casper42
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 aug 2021, 14:02
Gender: Man

Phallo

Bericht door Casper42 »

Wie doet er phallo hier in Nederland, ken een hoop chirurgen uit de vs en een uit Duitsland maar niks uit Nederland.

Dus wie doet hier de operaties?
Kan ik ergens resultaten vinden? Heb tot nu toe 1 blog gevonden maar dat is inmiddels ook al weer heel oud
Zou ik ook in het buitenland geopereerd kunnen worden zonder veel extra moeite (bijv Duitsland)?
Post-Pubertijdsremmers
Post-T
Post-Top
Pre-Bottom
Post-Naam-/geslachtswijziging
Geboren ‘04
nickisniks
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 mei 2020, 12:24
Gender: Trans FtM

Re: Phallo

Bericht door nickisniks »

Zelf ben ik ook aan het kijken of het dan toch niet ergens anders kan aangezien de wachttijden in Nl zo lang zijn. Op de site fhttp://forum.ftm-portal.net/ kan je heel wat info vinden over Duitse phalloplastiek, mits je prima Duits kan. Ik weet sws dat dr. Lield, dr. 'iets met een M' en dr. Schaff erg befaamde namen zijn in de transgemeenschap daar. De site voor dr. Liedl is: https://www.trans-european.de/haeufige- ... ragen.html ; voor dr. Schaff: https://drschaff.de/ueber-mich
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Phallo

Bericht door Alice »

Casper42 schreef: 14 feb 2022, 13:55 Zou ik ook in het buitenland geopereerd kunnen worden zonder veel extra moeite (bijv Duitsland)?
Van phollo's weet ik niets, wel van operatie in het buitenland.
"Zonder extra moeite?" Wisselend , bij mij en anderen ging het, bijna, probleemloos maar het kan ook problematisch gaan. Verzekeraar vergoed de kosten gelijk aan ziekenhuis, (bij mij) bij andere verzekeraars moet je zelf het bedrag voorschieten met geheel of gedeeltelijke terugbetaling waar soms advocaten aan te pas moeten komen.
Belangrijk is dat je goed kunt onderbouwen waarom je door die of die chirurg geholpen wil worden. 1ste voor je zelf en de verzekeraaf wil dit ook graag weten.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Phallo

Bericht door Vethrvolnir »

Vumc doet fallo en mc velsen. verder is er een kliniek in belgrado : https://genitalsurgerybelgrade.com/
:shock:
Gebruikersavatar
Josh
Berichten: 389
Lid geworden op: 13 okt 2021, 15:23
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem
Locatie: Voorburg

Re: Phallo

Bericht door Josh »

viewtopic.php?t=8085

Daar kun je misschien ook wat meer informatie vinden.
11-10-21 Wachtlijst VUMC
2-12-21 Wachtlijst PsyTrans
17-2-22 Intake PsyTrans
8-3-22 Start PsyTrans
22-6-22 Afronding PsyTrans
14-9-22 Endocrinoloog
27-9-22 Intake van Loenen
24-10-22 Sustanon
09-05-23 Nebido
18-09-23 Mastectomie
19-3-24 Intake hysto
8-)
Mees
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 dec 2020, 20:36
Gender: Man

Re: Phallo

Bericht door Mees »

Zoals eerder genoemd kun je inderdaad bij het vumc terecht (maar die wachttijd is erg lang) en in Velsen (stuk kortere wachttijd). Verder zijn ze in het Radboud ook begonnen met de fallo, maar wel alleen de RFF methode geloof ik. Ben zelf ook op zoek naar resultaten van een van de artsen in Nederland, maar is helaas erg moeilijk om te vinden.
Gebruikersavatar
San(ne)
Berichten: 331
Lid geworden op: 24 jun 2021, 12:17
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Die/diens
Locatie: Utrecht

Re: Phallo

Bericht door San(ne) »

Zijn er ook geen resultaten van NLse artsen op Transbucket te vinden?

Ik heb niet gezocht, want ik lig meteen op de grond als ik een foto van een (phallo-)operatie zie 😅
Mees
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 dec 2020, 20:36
Gender: Man

Re: Phallo

Bericht door Mees »

San(ne) schreef: 18 feb 2022, 09:23 Zijn er ook geen resultaten van NLse artsen op Transbucket te vinden?

Ik heb niet gezocht, want ik lig meteen op de grond als ik een foto van een (phallo-)operatie zie 😅
Nee helaas niet, alleen 1 meta resultaat van Dr. Kanhai.
Floris
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2022, 15:50
Gender: Man
Voornaamwoorden: Hij/hem/zijn

Re: Phallo

Bericht door Floris »

Ik zou geduld hebben en wachten op een plekje in het VUMC. Ik ben afgelopen december geopereerd en heb een phallo met plasbuisverlenging uit m’n arm. Ben zeer tevreden over het resultaat! Tot nu toe zonder complicaties 🙏🏻. Ben geholpen door dr. Botman en dr. Ronkes. 26 april ga ik naar Brussel voor een tatoeage van de phallo.
Voordat ik geopereerd werd heb ik vaak nagedacht over operaties in het buitenland. Totdat ik erachter kwam dat het VUMC een soort opleidings ziekenhuis is voor genderchirurgen van over de hele wereld. Dus mijn vertrouwen ging naar het VUMC en de RFF phallo, is gewoon de gouden standaard als je een plasbuisverlenging wilt.
Groeten Floris
Gebruikersavatar
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Phallo

Bericht door Mike78 »

Ik heb heel mijn traject in België, Gent gedaan. Wachtlijsten zijn een stuk korter en het team daar is ook echt wereldwijd bekend. Zijn ver in alle technieken. Ik heb totaal geen complicaties gehad. Alleen een kleine fistel, maar die is gedicht tijdens het plaatsen van de erectieprothese. Ook daar totaal geen enkele complicatie. Ik ben echt fluitend door mijn operaties gegaan.
Je kunt zoeken op professor Monstrey.