T-Breda in april 2022

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6818
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T-Breda in april 2022

Bericht door Eva »

___________________________________________________________


Terug naar normaal

Zo mogen we dat toch wel stellen? Komende vrijdag wordt het geen geweldig zomerweer, dus we gaan bij SamSam weer lekker knus binnen aan de grote tafel zitten. Het lijkt wel droog te blijven en dat vinden we ook wel fijn.

Vooraf aanmelden?
Nee hoor, iedereen is weer gewoon welkom en er is ruimte genoeg.

Waar en hoe?
We zitten bij SamSam in een heel gewoon café, waar ook andere mensen komen. Gewone mensen zou je kunnen zeggen, maar dat zijn we uiteindelijk zelf ook. Zo'n avond draagt zowel bij aan emancipatie van transgender mensen als acceptatie door de rest van de wereld. Dat wel natuurlijk.
Bij SamSam wordt soms geen bon gemaakt per persoon, maar op de tafel. Onthoud dus wat je gedronken hebt en reken dat bij vertrek af.

Kom je voor het eerst?
Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kleed je zoals je je het prettigst voelt. Onze openbare bijeenkomsten zijn echt openbaar, dus met heel opvallende kleding val je al snel erg uit de toon.
Ben je er nog niet aan toe om als het wensgeslacht over straat te gaan? Geen probleem, je bent ook gewoon welkom in je 'oude kloffie'.

Partners of betrokkenen ook welkom?
Absoluut! De T-avonden zijn al meer dan 10 jaren een vertrouwde plek waar partners en direct betrokkenen contact met elkaar kunnen vinden. Begrip kunnen vinden. Hun komst wordt gewaardeerd.

SamSam aan de Grote Markt 2 is te voet goed te bereiken vanaf Station Breda, of eventueel per bus vanaf de haltes Vlaszak of Centrum.
Parkeren kan in parkeergarage De Barones of op parkeerterrein Beyerd/Vlaszak, allebei 24/7 geopend..

Hoe laat? Hoe vroeg?
Als vanouds zijn wij er vanaf een uur of zeven ('s avonds ja) en blijven tot een uur of twaalf.

Tot vrijdag, de 22e!

Hartelijks,
Emma & Eva
T-Breda
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3662
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: T-Breda in april 2022

Bericht door Irene_de_Vreede »

Het zou kunnen dat ik na het boodschappen doen nog even binnenwip, maar ik beloof nog niks ;)
Irene
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6818
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Breda in april 2022

Bericht door Eva »

Irene_de_Vreede schreef: 20 apr 2022, 17:44 Het zou kunnen dat ik na het boodschappen doen nog even binnenwip, maar ik beloof nog niks ;)
Zou wel heel fijn zijn :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1352
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: T-Breda in april 2022

Bericht door Marije »

Oh, ik zou zo graag een keer naar Breda ook komen. Ik begreep van @Collette dat het daar anders is dan in Amersfoort. Het is alleen heel ver heen en weer.

Deze zomer neem ik nog weer een sabatical van twee maanden net als vorig jaar en dan moet het een keer kunnen met een overnachting ergens.

Veel plezier. @Irene_de_Vreede , als ik dan kom dan ben jij er toch zeker ook echt wel he? We hebben zoveel gekletst dat ik je wel eens wil ontmoeten hoor.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3662
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: T-Breda in april 2022

Bericht door Irene_de_Vreede »

Marije schreef: 20 apr 2022, 19:39 Oh, ik zou zo graag een keer naar Breda ook komen. Ik begreep van @Collette dat het daar anders is dan in Amersfoort. Het is alleen heel ver heen en weer.

Deze zomer neem ik nog weer een sabatical van twee maanden net als vorig jaar en dan moet het een keer kunnen met een overnachting ergens.

Veel plezier. @Irene_de_Vreede , als ik dan kom dan ben jij er toch zeker ook echt wel he? We hebben zoveel gekletst dat ik je wel eens wil ontmoeten hoor.
Dat spreken we dan bij deze af ;)

Voor mij is Sam-Sam zeker een uur lopen en toch kom ik er zelden toe.
Irene
Frederieke
Berichten: 830
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: T-Breda in april 2022

Bericht door Frederieke »

Marije schreef: 20 apr 2022, 19:39 Oh, ik zou zo graag een keer naar Breda ook komen. Ik begreep van @Collette dat het daar anders is dan in Amersfoort. Het is alleen heel ver heen en weer.

Deze zomer neem ik nog weer een sabatical van twee maanden net als vorig jaar en dan moet het een keer kunnen met een overnachting ergens.

Veel plezier. @Irene_de_Vreede , als ik dan kom dan ben jij er toch zeker ook echt wel he? We hebben zoveel gekletst dat ik je wel eens wil ontmoeten hoor.
Als het niet midden in mijn vakantie valt kom ik dan ook naar Breda. Ben ooit naar de besloten bijeenkomst geweest maar vanuit Drenthe is dat best wel een eindje rijden moet ik zeggen. Maar met een hotelletje: prima te doen.

Groetjes, Frederieke.