Grote maat binders die niet een push-up bra effect geven? + nog 2 vragen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Grote maat binders die niet een push-up bra effect geven? + nog 2 vragen

Bericht door Verkaasd »

Het probleem is niet dat ik zelf overgewicht heb, Ik heb gewoon klote genen als het aankomt op.. Tja dat.

En het is **Heel** duidelijk op mijn lijf dat ik er een paar heb. (ze komen tot mn onderste ribben)

Ik ben serieus 10 kg af gevallen en het heeft geen moer van verschil gemaakt voor zover ik kan zien. Nog 5 kg te gaan trouwens. (hopelijk worden ze kleiner. Alhoewel, hoeveen ervan gewoon vet is weet ik niet) Dus weet iemand een binder voor mensen van een ''Hoe heb jij geen rugpijn'' Verhouding?.

tweede vraag - ik krijg binnenkort vast en zeker anti-pscyhose medicatie. :dance: Dat is vrijwel altijd ontstekings-remmend. Wat bij mijn chronische pijn helpt.
Ik ben dus van plan om naar de sportschool te gaan als ik die heb. Dus kan iemand een link/routine sturen voor een upper/lower body workout voor spiergroei? alvast bedankt.

Derde vraag, heeft zulke medicatie effect op mijn GD diagnostisch traject?
thx :hbeat: :hbeat:
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
wolvster
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 nov 2021, 15:09
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Grote maat binders die niet een push-up bra effect geven? + nog 2 vragen

Bericht door wolvster »

Wat betreft binders voor mensen met een grote borst ben ik tevreden over de Underworks tri top binders.

Op de Reddit FTMFitness kan je in de wiki heel veel tips krijgen over work outs en bij het kopje routines staan ook workoutroutines beschreven.

Link: http://www.reddit.com/r/FTMFitness

Je derde vraag kan ik niet beantwoorden. Ik slik zelf ook antipsychotica, maar ik zit pas net in het traject.
Gebruikersavatar
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Re: Grote maat binders die niet een push-up bra effect geven? + nog 2 vragen

Bericht door Verkaasd »

wolvster schreef: 15 aug 2022, 08:46 Wat betreft binders voor mensen met een grote borst ben ik tevreden over de Underworks tri top binders.

Op de Reddit FTMFitness kan je in de wiki heel veel tips krijgen over work outs en bij het kopje routines staan ook workoutroutines beschreven.

Link: http://www.reddit.com/r/FTMFitness

Je derde vraag kan ik niet beantwoorden. Ik slik zelf ook antipsychotica, maar ik zit pas net in het traject.
Ik heb **net** mijn diagnosis gekregen.
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op