Trans vrouwen (van 35 tot 50 jaar oud) gezocht

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Nanoah Struik
Gast

Trans vrouwen (van 35 tot 50 jaar oud) gezocht

Bericht door Nanoah Struik »

Voor een mooi project ben ik op zoek naar trans vrouwen (35-50 jaar) die ervoor open staan om persoonlijke ontwikkeling/belevingswereld bloot te geven voor de ontwikkeling van een professionele film.

Ik organiseer voor Exosphere Entertainment (EXS) een sessie met geïnteresseerde personen. Die sessie vindt plaats op 5 oktober (aan het einde van de dag, ongeveer vanaf 16:00/17:00 uur). Het gaat om een kleine besloten groepssessie op locatie in Rotterdam (we beginnen op kantoor bij EXS voor een eerste kennismaking en gaan dan gezamenlijk naar een andere locatie voor de sessie).

Tijdens deze sessie maak je onder andere kennis met de makers en gaan we in gesprek over diverse onderwerpen voor het vormen van de backstories van de karakters van de film.

Vergoeding voor deze sessie ziet er als volgt uit:
35 euro per uur (reistijd mag worden meegerekend tegen 50%)
Volledige reiskostenvergoeding (0,25 euro per km of kosten van OV).

Ben je geïnteresseerd? Mail me dan op [email protected] en zet in het onderwerp “FLUID”, dan kan ik je makkelijk terugvinden ❤ Voor vragen kun je me ook mailen!

Delen met relevante mensen in je omgeving is lief!

Liefs, Nanoah