Gender-blijheid
-
Re: Gender-blijheid
Nog niet gehad. Ik blijf "mevrouw".
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Bij buurtfeest grote halmark geboortekaart, roze met ooievaar, op gehangen. Hoera het is een meisje.
Zo, nu weet het hele buurtschap het, kunnen ze zich verbazen en vragen, en ben ik de roddels voor.
Echt heel leuk. Reactie waren ook heel leuk, dus gender blijheid.
Zo, nu weet het hele buurtschap het, kunnen ze zich verbazen en vragen, en ben ik de roddels voor.
Echt heel leuk. Reactie waren ook heel leuk, dus gender blijheid.
vrouw met piemel
-
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Oh oeps.. ik zie al jouw reacties nu pas. Beetje overheen gelezen denk ik.. sorry. De brand bij raveleijn leek inderdaad mee te vallen, maar het loopt de afgelopen tijd niet helemaal lekker daar geloof ik. Het is inderdaad mooi hoe ze die verdeling in de toiletten hebben gemaakt. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien komend weekendMareijn schreef: 06 jun 2023, 22:52SuperPannekoek89 schreef: 06 jun 2023, 11:52 https://www.looopings.nl/weblog/22701/T ... traal.html
Ik als fanatiek Efteling-fan/-vlogger ben uiteraard heel blij met deze mooie en grote stap![]()
Doorverwijzing huisarts 10-01-23
Aanmelding BuroJIJ 17-07-2023
Intake BuroJIJ 01-05-2024
Start diagnostiek Buro Jij 04-06-2024
Wijziging gegevens BRP 22-05-2024
MDO 06-01-2025
Aanmelding BuroJIJ 17-07-2023
Intake BuroJIJ 01-05-2024
Start diagnostiek Buro Jij 04-06-2024
Wijziging gegevens BRP 22-05-2024
MDO 06-01-2025
-
Wat een mooi topic!
Mooie stapjes die jullie gemaakt hebben! Gefeliciteerd!
Zelf heb ik ook een mooie ervaring gehad.
Een langverwachte wens kwam eindelijk uit.
Soms komt er een mooie kans om saampjes een goed en open gesprek te voeren over mijn non-binair-zijn en wat er diep in mij zich afspeelt. Ditmaal met veel meer begrip beantwoord.
Als Alexa zelfs een warme en troostende knuffel gekregen in haar armen. Ik kan het gewoon niet uitdrukken wat er door mij heen ging. Eindelijk echt ruimte om mij beter te kunnen uiten. Een acceptatie in plaats van een tolerantie.
Kan het dan toch?
Soms komt er een mooie kans om saampjes een goed en open gesprek te voeren over mijn non-binair-zijn en wat er diep in mij zich afspeelt. Ditmaal met veel meer begrip beantwoord.
Als Alexa zelfs een warme en troostende knuffel gekregen in haar armen. Ik kan het gewoon niet uitdrukken wat er door mij heen ging. Eindelijk echt ruimte om mij beter te kunnen uiten. Een acceptatie in plaats van een tolerantie.
Kan het dan toch?
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
-
- Moderator
Ik heb jarenlang de rotsvaste overtuiging gehad dat het onmogelijk was, todat ik het niet meer trok. Toen bleek het asnog allemaal te kunnen en meer dan ik voor mogelijk had gehouden. Ik ben er gelukkiger van geworden en de mensen om mij heen ook.Alex(a) schreef: 09 jul 2023, 19:18 Wat een mooi topic!
Kan het dan toch?
Irene
-
- Voornaamwoorden: Die/diens, Hen/hun
Vandaag vroeg mijn dochter: wat is non binair precies.
Ik legde het uit. En ik zei: nou, en dat ben ik dus. Zij: ok… en vertelde verder over haar weekendje weg dat ze had gehad met haar vriendinnen. Hahahahahaha. Waar we ons zo druk over kunnen maken, reageert zij met een simpele: ok.
En door….
Ik legde het uit. En ik zei: nou, en dat ben ik dus. Zij: ok… en vertelde verder over haar weekendje weg dat ze had gehad met haar vriendinnen. Hahahahahaha. Waar we ons zo druk over kunnen maken, reageert zij met een simpele: ok.
En door….
-
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Gisteravond was mijn dochter op facebook aan het kijken naar vakantiefoto's van familie en vrienden. Ze vond het allemaal maar niks en zei toen: "Gelukkig zijn wij gewoon allemaal normaal."
Blije "normale" regenboogfamilie.
Blije "normale" regenboogfamilie.

-
Vanochtend weer eens een ochtendje alleen thuis geweest, een ochtendje 'gewoon' Marijn kunnen zijn. En ik voel me herboren, echt zo fijn. Helaas moest ik begin van de middag de deur uit, maar het fijne gevoel bleef en dat is nieuw! Het was een soort berusting in het feit dat ik me vrouw voel, en zelfs het gevoel dat de mening van anderen dit niet in de weg mag staan. Het was een van de heel zeldzame dagen dat ik goed in m'n vel zat!
Je zegt mij dat het eng is om te vliegen
want wat nou als ik val
Maar misschien land ik in mijn val
wel precies op de juiste plek
want wat nou als ik val
Maar misschien land ik in mijn val
wel precies op de juiste plek
-
Wat mooi om te lezen dat je zo een fijne ochtend had, en dat je het gevoel nog een tijd bij je kon houden!