Vandaag hoorde ik onze dominee tijdens een overleg van vrijwilligers , waar ik bij zat, zeggen:
“Ik vind het zo belangrijk dat het team waar we mee werken lekker divers is: man, vrouw, gender-divers (!!)
Ik geloof dat mijn hart even stil stond en een sprongetje maakte. Hoe tof is dat! In mijn kerk ben ik nog niet out, omdat ik daar in het verleden in een andere kerk wat nare ervaringen mee heb gehad en ik eerst hier even de kat uit de boom wilde kijken. Maar dit geeft me weer enorm veel hoop en bied enorm veel perspectief . Echt heel blij mee.
" Vandaag hoorde ik onze dominee tijdens een overleg van vrijwilligers , waar ik bij zat, zeggen:
“Ik vind het zo belangrijk dat het team waar we mee werken lekker divers is: man, vrouw, gender-divers (!!)"
Wees blij met zo'n dominee. Ik heb heel andere ervaringen met het grondpersoneel van "onze lieve Heer"
Tot en met protestactie's tegen genderdiversiteit aan toe.
Groetjes Roos
Roos, daar ben je, eindelijk.
Lang heb je moeten wachten.
En toch was je er steeds
In mijn verborgen gedachten.
Ja heel triest is dat. Vandaar dat ik ook zo blij was en hem ook enorm bedankt heb voor zijn open blik. “Hij vind t meer dan normaal”, zo zei die. Heel bijzonder.
Krijg net twee mails van het Maasstad ziekenhuis voor de eerste afspraken met de afdeling endocrinologie. Gepland voor 10 juli. Nog even wachten dus, maar wel spannend.
Weet iemand wat ze bij die eerste afspraak gaan doen? Al bloed prikken? Want dan moet ik mijn partner meevragen als chauffeur Al te vaak gehad dat ik na medisch gedoe bijna flauwviel.