De basis is natuurlijk marketing - hoe bereiken we de LHTBI+ gemeenschap. Maar er ligt wel aardig wat (markt)onderzoek aan ten grondslag, want marketinggeld mag natuurlijk niet zomaar weggegooid worden. Bovendien biedt het wat tegenwicht tegen het gevoel dat we gemarginaliseerd worden, we worden door de mainstream steeds serieuzer genomen en dat mag ook wel eens belicht worden.
Staan een paar goede lessen in, zoals dat het niet op prijs gesteld wordt zo rond Pride Month je logo van kleur te laten veranderen maar verder niets te doen. Wij weten dat al lang natuurlijk, maar laten we hopen dat dat met dit soort rapporten en onderzoeken verder het bedrijfsleven binnensijpelt.
https://t-nederland.nl/docs/Beyond_The_ ... t_-min.pdf
Beyond the rainbow - An investigation into LGBTQ+ marketing and its future
-
- Beheerder
- Berichten: 7736
- Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
- Gender: Vrouw
- Voornaamwoorden: Zij/haar
- Locatie: Etten-Leur
Beyond the rainbow - An investigation into LGBTQ+ marketing and its future
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@emma@mstdn.esp.nl
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@emma@mstdn.esp.nl