Kapper omgeving eindhoven

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
EdgerunnerJay
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2023, 20:53
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: She/They
Locatie: Brabant

Kapper omgeving eindhoven

Bericht door EdgerunnerJay »

Weet iemand hier een goede kapper voor transfem?

Ik woon in de omgeving Eindhoven en wil niet mijn haren laten doen door een generieke kapper want daar heb ik geen goeie ervaringen mee. :?

Ik zoek het liefst een kapper die ook goed omgaat met transvrouwen zodat ik wel een goed kapsel krijg :)

Dankjewel alvast
Just your regular non binary person :3

Always eepy
Maartje-nb
Berichten: 261
Lid geworden op: 30 mei 2022, 23:28
Gender: Anders
Voornaamwoorden: Die/diens, Hen/hun

Re: Kapper omgeving eindhoven

Bericht door Maartje-nb »

Hey hey!
Ik ga zelf naar kinky kappers. Ben al bij verschillende locaties geweest. In Utrecht en in Delft. Allebei top !
In Utrecht werkt zelfs een trans vrouw die echt een lieve schat is. Enorm gay, trans en non binary vriendelijk.
Je hoeft jezelf niet uit te leggen. Gewoon zeggen wat je leuk vindt en ze doen het. Vroeger dacht ik altijd bij kinky kappers aan super heftige types of zo die daar komen. Dat valt reuze mee. Vooral veel open minder mensen. En dat vind ik juist fijn. Heb t even voor je op gezocht maar in Eindhoven zit er ook 1. Je kunt gewoon online reserveren. Succes!
Martin
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 dec 2022, 09:40
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Kapper omgeving eindhoven

Bericht door Martin »

Ik heb echte goeie ervaring gehad bij Wmn's Barbershop HFDZK, hele aardige kapper, denkt goed mee en ook open minded. Hij neemt echt de tijd voor je. Nu weet ik niet of dit is wat bij je past in jou situatie, maar anders tip voor (nog zoekende) transmannen :)