regenbooghuis limburg anders gewoon

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
finesse

regenbooghuis limburg anders gewoon

Bericht door finesse »

over een leuke bijeenkomst gesproken!

gisteren geweest (en nu nog heerlijk in een hotelletje Hasselt en straks naar reijkers), veel nieuwe vriendinnen en oude bekenden ontmoet. Zoiets moeten we in Nederland hebben. gemoedelijke en spontane sfeer, zelfs tussen de tv-tg,pre-op en post op onderling. En ik kwam Veronique nog tegen en verder een facebook vriendin live ontmoet.

O ja: niet commercieel, hooguit wat benzine in je auto gooien en genieten . gaat dat zien.
Jessy

Re: regenbooghuis limburg anders gewoon

Bericht door Jessy »

Ik was er deze keer niet, maar ben er wel al vaker geweest en kan er niets dan goeds over kwijt.
Ik ben blij dat jij het ook naar je zin had Finesse!
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Elanora

Bericht door Elanora »

Wow Jessy! 1075 berichten, dat is echt veel! Ik ben mezelf al een tijdje aan het oriënteren en in NL zijn er, althans in zuid-limburg, geen T&T avonden meer. Dus nu ben ik erg benieuwd naar Hasselt! Maar ik weet eigenlijk niet echt wat ik daar kan verwachten??? Bijvoorbeeld, wordt er van je verwacht dat je enfemme de gelegeheid betreed?
Jessy

Bericht door Jessy »

Nee. Er wordt helemaal niets verwacht. Je komt zoals jij je het meest comfortabel voelt. Wil je eerst even peilen? Geen probleem. Wil je ter plaatse omkleden? Ook geen probleem. Enige dat je moet meenemen is een dosis gezelligheid :D

De maandelijkse bijeenkomst is gesloten voor transgenders (evt. met aanhang). Daarbuiten is het in het weekend gewoon open als holebicafé en zijn we nog steeds welkom.

De eerste keren dat ik zelf ging ben ik als man gegaan om de boel te verkennen. Daarna vaker ter plaatse omgekleed ook. De laatste tijd komt het helaas niet echt meer ervan, omdat ik op vrijdag vaak te moe ben na de hele week vroeg werken. Daarbij heb ik nu een vriendin uit Roermond die ik voorlopig alleen in de weekends zie, dus dan ben ik blij als ik daar ben.

In NL is de dichtstbijzijnde meet voor ons in Eindhoven, sinds de avonden in Maastricht ermee gestopt zijn.

Dat berichtenaantal komt omdat ik al vanaf het begin meedraai hier ;)
Elanora

Bericht door Elanora »

Hey! Kijk dat is goed om te horen! Dan denk ik dat ik ook maar eens moet gaan neuzen. Sowieso voor de zekerheid eventjes een rugzakje meenemen met wat spulletjes, want eigenlijk wil ik zo min mogelijk situaties waarin ik mezelf kan en mag uiten verloren laten gaan! Jammer trouwens dat je er niet vaker bent, iemand die je ook maar een beetje kent is altijd fijner dan in je eentje binnenstappen. Maar goed, in jou situatie zou ik ook mijn prioriteiten stellen ;)!
Jessy

Bericht door Jessy »

Ik begrijp wel wat je bedoelt, voor mij was de eerste keer ook een sprong in het diepe. Gelukkig werd ik goed opgevangen daar.
Je mag me ook best een pb'tje sturen als je eens wil gaan, dan kijk ik wel of het mij ook lukt.
Volgende keer zal als het goed is op 8 februari zijn. Maar in het weekend kun je ook altijd naar "open" avonden. Dan zijn er weliswaar ook mensen van andere doelgroepen (vnl holebi's) maar het is daarom niet minder gezellig.
finesse

Bericht door finesse »

bij het regenboog huis kun je altijd terecht...gewoon even een vriendschapsverstuuren via fb naar nathalie,...haar ontmoeten en dan komt het helemaal goed

en een stoere vrouw stapt zelf ergens op af....
veronick

Bericht door veronick »

Elanora schreef:Hey! Kijk dat is goed om te horen! Dan denk ik dat ik ook maar eens moet gaan neuzen. Sowieso voor de zekerheid eventjes een rugzakje meenemen met wat spulletjes, want eigenlijk wil ik zo min mogelijk situaties waarin ik mezelf kan en mag uiten verloren laten gaan! Jammer trouwens dat je er niet vaker bent, iemand die je ook maar een beetje kent is altijd fijner dan in je eentje binnenstappen. Maar goed, in jou situatie zou ik ook mijn prioriteiten stellen ;)!
hallo elanora ik ken jessy ook heel goed , we zijn zelfs goede vriendinnen en ik ga maandelijks na hasselt toe . het is er heel gezellig en je word er geweldig goed opgevangen . je kan er ook gemakkelijk kort in de buurt ondergronds parkeren kost je maar 1 euro na 8 uur per uur . of gratis als een beetje in de omliggende straten rond rijd ma moet je geluk voor hebben

groetjes veronick x
Elanora

Bericht door Elanora »

Alright... alweer een tijdje niet meer op het forum geweest, maar ik moest toch echt even een berichtje achterlaten na afgelopen vrijdag! Voor het eerst dus enfemme eruit geweest en dus naar Hasselt gegaan. Veronick heb ik al mogen leren kennen en daarbuiten was de sfeer echt helemaal super! Totaal ongedwongen, dansende mensen, kletsende mensen, zittende mensen, loungende mensen, helemaal super dus! Voor mij wordt dit wel een echt blijvertje! En iedereen die dus in de buurt woont kan ik alleen maar aanbevelen om er eens een kijkje te komen nemen!
Fay

Bericht door Fay »

Dit klinkt mij allemaal erg positief, is 35 km rijden voor mij, te doen, dit zet ik eens in mijn agenda, voor ooit :)

Vicky