Ziekenhuizen voor endocrinologie?

Psychologen en procedures
enbyent
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 dec 2022, 22:41
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Hen/hun

Re: Ziekenhuizen voor endocrinologie?

Bericht door enbyent »

enbyent schreef: 04 jul 2023, 18:19 Ik zit ook bij Psytrans en heb aanstaande maandag mijn second opinion. Op die dag heb ik ook een afspraak met mijn behandelaar van Psytrans waar ik mijn voorkeur moet gaan uitspreken qua vervolg.

Psytrans geeft je een lijst met ziekenhuizen waar je terecht kunt, die overeen komt met de lijst die op de website staat. Wel moet ik daarbij zeggen dat in de lijst die mij (mondeling) werd gegeven het HaGa ziekenhuis niet werd genoemd, terwijl die wel op de website staat..

Als je je wil beperken tot de randstad ben je gebonden aan het Maasstad ziekenhuis. Ik ga navragen of HaGa ook nog een optie is (want ook ik woon in de randstad) en zou je aanraden dat zelf ook even te doen :)
Ik heb het nagevraagd en inderdaad blijkt dat de samenwerking tussen Psytrans en HaGa recentelijk is stopgezet. Staat dus nog op de website, maar is niet meer verbonden aan Psytrans.
ivanus
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 dec 2022, 10:46
Gender: Man
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Ziekenhuizen voor endocrinologie?

Bericht door ivanus »

Ik heb me via Psytrans laten doorverwijzen naar Assen, wat voor mij ver van huis is maar desondanks ben ik er heel tevreden mee. Bloedprikken kon ik met het formulier bij mijn eigen huisarts doen, en hoewel mijn eerste afspraak wel fysiek was heeft de arts voorgesteld al het andere met beeldbellen te doen. En ben ook echt heel blij met dr. Gonera, heel kundig en aardig.
ivanus
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 dec 2022, 10:46
Gender: Man
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Ziekenhuizen voor endocrinologie?

Bericht door ivanus »

Ik heb me via Psytrans laten doorverwijzen naar Assen, wat voor mij ver van huis is maar desondanks ben ik er heel tevreden mee. Bloedprikken kon ik met het formulier bij mijn eigen huisarts doen, en hoewel mijn eerste afspraak wel fysiek was heeft de arts voorgesteld al het andere met beeldbellen te doen. En ben ook echt heel blij met dr. Gonera, heel kundig en aardig.
Gebruikersavatar
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Re: Ziekenhuizen voor endocrinologie?

Bericht door Verkaasd »

ivanus schreef: 22 jul 2023, 17:34 Ik heb me via Psytrans laten doorverwijzen naar Assen, wat voor mij ver van huis is maar desondanks ben ik er heel tevreden mee. Bloedprikken kon ik met het formulier bij mijn eigen huisarts doen, en hoewel mijn eerste afspraak wel fysiek was heeft de arts voorgesteld al het andere met beeldbellen te doen. En ben ook echt heel blij met dr. Gonera, heel kundig en aardig.
Kreeg een notificatie en las de naam Gonera een KLEIN beetje fout
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2958
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Hun/Henne
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: Ziekenhuizen voor endocrinologie?

Bericht door Marica »

Franciscus Gasthuis Rotterdam is waar mijn endocrinologe zit. Dr. S Eskes.
Image Gender: Kvinne (Vrouw)
Bloemetje
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 aug 2023, 18:10
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Ziekenhuizen voor endocrinologie?

Bericht door Bloemetje »

Weet iemand toevallig hoelang de wachttijd ongeveer is vanaf moment van doorverwijzing naar het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam?
Gebruikersavatar
Laura2021
Berichten: 221
Lid geworden op: 01 mar 2021, 10:13
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Overijssel

Re: Ziekenhuizen voor endocrinologie?

Bericht door Laura2021 »

Heeft iemand ervaring met de endocrinologen van het UMCG en Radbout Nijmegen?
Groetjes Laura :hbeat:
Hailee
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 sep 2021, 14:30
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Ziekenhuizen voor endocrinologie?

Bericht door Hailee »

Ik ben zelf vorige week doorverwezen naar het HaGa ziekenhuis door PsyTrans, maar wat ik vreemd vind is dat op de website van HaGa er een wachttijd van 14 dagen staat terwijl er blijkbaar een afspraak is ingepland voor maart volgend jaar. ik weet dus niet of de wachttijd gewoon niet klopt, of dat de afspraak datum niet klopt.
SearchingLady
Berichten: 99
Lid geworden op: 12 okt 2021, 08:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Ziekenhuizen voor endocrinologie?

Bericht door SearchingLady »

Hailee schreef: 28 okt 2023, 21:33 Ik ben zelf vorige week doorverwezen naar het HaGa ziekenhuis door PsyTrans, maar wat ik vreemd vind is dat op de website van HaGa er een wachttijd van 14 dagen staat terwijl er blijkbaar een afspraak is ingepland voor maart volgend jaar. ik weet dus niet of de wachttijd gewoon niet klopt, of dat de afspraak datum niet klopt.
Ik vind een half jaar wel erg lang. Bij het Maasstad ziekenhuis moest ik een jaar geleden 1,5 maand wachten (via De Vaart). Mocht het een half jaar zijn, zou ik bij PsyTrans vragen naar alternatieve opties. Dan ben je wellicht eerder aan de beurt. Succes!
Hailee
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 sep 2021, 14:30
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Ziekenhuizen voor endocrinologie?

Bericht door Hailee »

SearchingLady schreef: 29 okt 2023, 06:20
Hailee schreef: 28 okt 2023, 21:33 Ik ben zelf vorige week doorverwezen naar het HaGa ziekenhuis door PsyTrans, maar wat ik vreemd vind is dat op de website van HaGa er een wachttijd van 14 dagen staat terwijl er blijkbaar een afspraak is ingepland voor maart volgend jaar. ik weet dus niet of de wachttijd gewoon niet klopt, of dat de afspraak datum niet klopt.
Ik vind een half jaar wel erg lang. Bij het Maasstad ziekenhuis moest ik een jaar geleden 1,5 maand wachten (via De Vaart). Mocht het een half jaar zijn, zou ik bij PsyTrans vragen naar alternatieve opties. Dan ben je wellicht eerder aan de beurt. Succes!

Ik heb het even nagevraagd bij Psytrans, maar een 2de verwijzing was helaas niet mogelijk. Dan maar een zwaar half jaar wachten:(