paar dagjes op stap.
Donderdag was ik eerst naar Mariposa in A'dam gegaan, voor euh, "onderhoud" aan mijn C-cup.
Perfectionistische trekjes hebben heeft zo zijn nadelen. Hoewel er bij hen een tramlijn naar CS
langloopt en Mokum toch een van favoriete steden is, leek me 3 kwartier boemelen me net iets
te veel van het goede, dus ben ik naar Leiden gegaan, je kon (& kan) makkelijk net buiten het
centrum parkeren. Meer dan 20 jaar geleden dat ik er voor het laatst was, maar het was nog als
gisteren, da's een voordeel van een goed geheugen & het geluk voor de jongen die mij de weg
naar het station vroeg (hij mag hopen dat mijn geheugen zo goed is als ik het mij herinner
Uiteindelijk neergestreken in een cafe aan 'n gracht voor een "drunch" (als een brunch tussen
"breakfast" & "lunch" inzit, dan ...) en een glaasje rood. Het nadeel van Nederland is dat je
behoorlijk wat lef nodig moet hebben om wijn te bestellen. Het voordeel is dan wel weer dat
je makkelijk aanspraak heb.
Ik weet of het mijn gedachten waren, of dat mijn gezicht apart stond door de wijn, maar er
schoven 2 dames (een koppeltje zo bleek) bij mij aan tafel, zo van: "Hey alles goed ?". Toen
zeker. Daar zijn cafés natuurlijk voor bedoelt, maar het blijft een plezierige verrassing.
Vrijdag met het hele gezin naar Heerlen gegaan, ben er achter komen dat je daar kan skiën,
niet dat je mij nog op de latten krijg, maar voor de kleine monsters was het een verrassing.
Daar vlak bij woont ook een vriendin die mij echt kent, met de hele bups, haar man ook, gaan
eten. Voor mijn partner was dat bijzonder want ze moet nog vertrouwd raken met mij en om
gewoon gezellig uit te gaan met mijn vriendin erbij, dat helpt om de cirkel te sluiten