Ik had een aantal oude foto's gevonden van toen ik 29 was en mij een aantal avonden heb gekleed als vrouw binnenshuis, dit heb ik 14 jaar die daarop volgde niet gedaan omdat ik dingen in mijn dagelijks leven had geintrigeert wat mij enig balans gaf.
Ik zat toen aan een Titel te denken, want ik wil dit boek aan gaan vullen met nu en naar de toekomst, dat ik iets heb om later op terug te kunnen kijken.
Ik zat aan "het begin van een vlinder" te denken, omdat dit punt in mijn leven ook een groot deel heeft losgemaakt bij mijzelf, toen ik 29 was zat ik in de fase dat ik mijzelf niet accepteerde om meerdere redenen, schaamde mij voor de buitenwereld anders te zijn...
Maar goed "Het begin van een vlinder"... ik had al een plakvlindertje opgeplakt en een foto van mijzelf waarin ik aan een bloem sta te ruiken.
Roept mijn vrouw van boven, Nienke kom vlug naar boven, er is hier een vlinder aan het overwinteren.
Een mooie blauwe zwarte, ik vond het heel bijzonder, ik zit ook al een tijd te denken aan een tattoo, iets wat ik nooit wilde, maar nu wil ik eigenlijk iets hebben wat voor deze fase in mijn leven staat, dacht eerst aan een ontkiemdende bloem, maar denk nu eigenlijk aan een vlinder.
Juist omdat die van Rups ontpopt in iets mooi's..
Ik dacht ik deel dit met jullie, ben normaal nooit spooky maar vondt dit bijna niet meer op toeval berusten... zet je toch wel weer aan het denken....