vanaf het begin van de intake 8 juni 2010 heb ik duidelijk verteld waarom volledig als vrouw door het leven en sta er 100% achter.
en nu meer dan 2 jaar later ben ik nog steeds niet klaar, terwijl ik zelf veel dingen heb kunnen regelen met mijn transite.
ik ga voor 100% voor en als het VUmc zegt er is plaats sta ik gelijk klaar.
daarom heb ik sinds kort enkele artibutten gekocht om dit op 15 november 2012 op tafel te leggen bij de psycholoog.
elke dag wordt de pijn groter en verlang ik ernaar, maar volgens het VUmc moet ik nog ongeveer mintens 1,5 jaar wachten omdat er veel mensen nog voor mij zijn die eerder aan de beurt zijn.
nu sta ik proberen om het om een ander manier te regelen via MCA.
de plastische chirurg wil graag weten hoe ik lichamelijk ben en dit zal ik op 21 september 2012 kenbaar maken dat er informatie ligt bij de Endo. en het (VUmc) die mij op 27 januari 2011 mij medicatie gaf was erg opgelucht.
1 maand geleden ben ik minder andro. gaan slikken omdat ik erg moe werd maar het Vumc was hier tegen.
maar gelukkig heeft mij cardioloog in Apeldoorn gezegt luister naar je lichaam, jij bepaalt hoeveel je slikt.
er hoef maar iets kleins gebeuren of ik kan zo in tranen uitbarsten, ben hier erg blij mee. omdat ik vroeger nooit heb gehuild en nu kan het zo gebeuren. maar het ergste vind ik dat ik nog 1.5 jaar moet wachten terwijl ik graag door met mijn leven wil.
bepaalde dingen zoals nu kan niet zwemmen, sauna, me in het openbaar omkleden bij de dames, zonnen, naaktstrand geen type daarvoor maar een voorbeeld. deze dingen maken mijn leven zwaar en kan ik om huilen. zoals nu.
straks als ik bij de voorbereidingen ben van de ok zal ik in tranen uitbartsen omdat het dan gaat beuren.
en na de operatie zal dit ook gebeuren van blijschap.
groetjes,
sharon