Ik vond het wel een aardige aflevering van Paul de Leeuw. Ik heb helaas een deel gemist, maar wat ik heb gezien was transvriendelijk. Ik vond het wel jammer dat uitgerekend de "BNers" niet verkleed waren.
Ik heb je trouwens niet in het publiek gezien Eva, maar goed ik heb dan ook een deel gemist.
In de media
-
Jake
-
Venka
Re: In de media
Was echt een waardige uitzending,heel leuk en heb er echt van genoten.Alleen moet Paul de Leeuw wel de benen tegen elkaar houden met die panty aan,dat zag er niet uit. 
-
Laurens2
Was dat vandaag? Ik denk, en hoop, dat mijn oma heeft gekeken en dat ze een beetje een goed beeld hebben neergezet (ze kijkt altijd naar zijn programma). Ze heeft al eens eerder iets gezien van een transgender op tv (volgens mij was dat die vrouw van big brother op een sbs6 programma) waarin die vrouw zei dat ze spijt van verschillende dingen had.
Sinds ze dat gezien heeft is ze heel huiverig voor het hele proces en wil ze mij ervan af praten. Daarom hoop ik echt dat Paul de Leeuw er een goed totaalbeeld van heeft gemaakt. Zelf kijk ik niet want ik mag die vent helemaal niet. Ik ben ook bang dat hij het heeft neergezet als een feest en carnaval met verkleede mensen en gekke genante verhalen alleen maar om kijkcijfers te krijgen voor zijn zoveelste programma.
Sinds ze dat gezien heeft is ze heel huiverig voor het hele proces en wil ze mij ervan af praten. Daarom hoop ik echt dat Paul de Leeuw er een goed totaalbeeld van heeft gemaakt. Zelf kijk ik niet want ik mag die vent helemaal niet. Ik ben ook bang dat hij het heeft neergezet als een feest en carnaval met verkleede mensen en gekke genante verhalen alleen maar om kijkcijfers te krijgen voor zijn zoveelste programma.
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
Arike
"aardige aflevering" is misschien wel het goede woord, er zaten heel goede gesprekken in!Juno schreef:Ik vond het wel een aardige aflevering van Paul de Leeuw. Ik heb helaas een deel gemist, maar wat ik heb gezien was transvriendelijk. Ik vond het wel jammer dat uitgerekend de "BNNers" niet verkleed waren.
Ik heb je trouwens niet in het publiek gezien Eva, maar goed ik heb dan ook een deel gemist.
Maar ik betwijfel wel of die "verkleedpartijtjes" veel goed doen voor het beeld van ons bij het grote publiek...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Venka
Leek meer op carnaval met al die bonte gedoe en roze pruiken.
-
Arike
Ik wou het zo niet zeggen, maar ik had op een gegeven moment wel de indruk dat er snorretjes waren uitgedeeld bij de ingangen ...Aafke schreef:Leek meer op carnaval met al die bonte gedoe en roze pruiken.
(maar bij navraag bleek dat toch niet zo te zijn...)
"You try to forget but it's impossible
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
Danielle
Dat met het publiek is natuurlijk gewoon om de boel meer jeu te geven. Leuke aankleding voor op de achtergrond. Qua inhoud was het gewoon goed te noemen. Open, oprecht en eerlijk. Met Pauls typische kwinkslag en flauwe grapjes natuurlijk, maar dat maakt zware onderwerpen alleen maar luchtiger. Dat moet ik hem nageven, ik ben geen fan van hem, maar hij weet zware of moeilijke onderwerpen toch wel goed te brengen.

Volgens mij wordt er met lady lumps toch wat anders bedoeld inderdaad.Aafke schreef:Was echt een waardige uitzending,heel leuk en heb er echt van genoten.Alleen moet Paul de Leeuw wel de benen tegen elkaar houden met die panty aan,dat zag er niet uit.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Gabriël
Ik heb de eerste 10 minuten gemist (was te druk bezig met een jurk te verbouwen tot rok), maar van wat ik heb gezien vond ik het ook goed neergezet. En die eerste 10 minuten die ga ik op het internet nog terugkijken, daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Edit: de eerste 10 minuten terug gezien, maar die hadden niks met transgenders te maken. Blijkbaar viel ik precies op het juiste moment binnen gister!
Edit: de eerste 10 minuten terug gezien, maar die hadden niks met transgenders te maken. Blijkbaar viel ik precies op het juiste moment binnen gister!
Laatst gewijzigd door Gabriël op 11 nov 2012, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.