In de media

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Jake

Re: In de media

Bericht door Jake »

Ik vond het wel een aardige aflevering van Paul de Leeuw. Ik heb helaas een deel gemist, maar wat ik heb gezien was transvriendelijk. Ik vond het wel jammer dat uitgerekend de "BNers" niet verkleed waren.

Ik heb je trouwens niet in het publiek gezien Eva, maar goed ik heb dan ook een deel gemist.
Laatst gewijzigd door Jake op 11 nov 2012, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Venka

Bericht door Venka »

Was echt een waardige uitzending,heel leuk en heb er echt van genoten.Alleen moet Paul de Leeuw wel de benen tegen elkaar houden met die panty aan,dat zag er niet uit. :D
Laurens2

Bericht door Laurens2 »

Was dat vandaag? Ik denk, en hoop, dat mijn oma heeft gekeken en dat ze een beetje een goed beeld hebben neergezet (ze kijkt altijd naar zijn programma). Ze heeft al eens eerder iets gezien van een transgender op tv (volgens mij was dat die vrouw van big brother op een sbs6 programma) waarin die vrouw zei dat ze spijt van verschillende dingen had.

Sinds ze dat gezien heeft is ze heel huiverig voor het hele proces en wil ze mij ervan af praten. Daarom hoop ik echt dat Paul de Leeuw er een goed totaalbeeld van heeft gemaakt. Zelf kijk ik niet want ik mag die vent helemaal niet. Ik ben ook bang dat hij het heeft neergezet als een feest en carnaval met verkleede mensen en gekke genante verhalen alleen maar om kijkcijfers te krijgen voor zijn zoveelste programma.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik vond het geheel volgens verwachting een waardig programma,
Irene
Arike

Bericht door Arike »

Juno schreef:Ik vond het wel een aardige aflevering van Paul de Leeuw. Ik heb helaas een deel gemist, maar wat ik heb gezien was transvriendelijk. Ik vond het wel jammer dat uitgerekend de "BNNers" niet verkleed waren.

Ik heb je trouwens niet in het publiek gezien Eva, maar goed ik heb dan ook een deel gemist.
"aardige aflevering" is misschien wel het goede woord, er zaten heel goede gesprekken in!

Maar ik betwijfel wel of die "verkleedpartijtjes" veel goed doen voor het beeld van ons bij het grote publiek...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Venka

Bericht door Venka »

Leek meer op carnaval met al die bonte gedoe en roze pruiken.
Arike

Bericht door Arike »

Aafke schreef:Leek meer op carnaval met al die bonte gedoe en roze pruiken.
Ik wou het zo niet zeggen, maar ik had op een gegeven moment wel de indruk dat er snorretjes waren uitgedeeld bij de ingangen ... ;)
(maar bij navraag bleek dat toch niet zo te zijn...)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ach het publiek, ik vond het niet overdreven storend.
Irene
Danielle

Bericht door Danielle »

Dat met het publiek is natuurlijk gewoon om de boel meer jeu te geven. Leuke aankleding voor op de achtergrond. Qua inhoud was het gewoon goed te noemen. Open, oprecht en eerlijk. Met Pauls typische kwinkslag en flauwe grapjes natuurlijk, maar dat maakt zware onderwerpen alleen maar luchtiger. Dat moet ik hem nageven, ik ben geen fan van hem, maar hij weet zware of moeilijke onderwerpen toch wel goed te brengen.
Aafke schreef:Was echt een waardige uitzending,heel leuk en heb er echt van genoten.Alleen moet Paul de Leeuw wel de benen tegen elkaar houden met die panty aan,dat zag er niet uit. :D
Volgens mij wordt er met lady lumps toch wat anders bedoeld inderdaad. :lol:
Mijn transitieblog: Fading Gender
Gabriël

Bericht door Gabriël »

Ik heb de eerste 10 minuten gemist (was te druk bezig met een jurk te verbouwen tot rok), maar van wat ik heb gezien vond ik het ook goed neergezet. En die eerste 10 minuten die ga ik op het internet nog terugkijken, daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Edit: de eerste 10 minuten terug gezien, maar die hadden niks met transgenders te maken. Blijkbaar viel ik precies op het juiste moment binnen gister!
Laatst gewijzigd door Gabriël op 11 nov 2012, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.