afgelopen 2 dagen waren echt super nice en dacht, moet het ff kwijt dus vandaar.
gisteren heeft mn moeder gebeld naar t VU, ik kon niet bellen want al die tijden zijn lekker handig onder school tijd. mijn moeder moest een
hele boel vragen beantwoorden en die vrouw aan de telefoon heeft gezegt dat het klonk alsof ik erg overtuigd was en dat ze dacht dat ik
er al een heel eind klaar voor was en dat ik op de wachtlijst voor adolecenten en volwassenen kom aangzien ik over een jaar bijna 18 ben
vanmorgen komt mijn moeder naar mij toe om te zeggen: ehmm ja ze hebben ook van die hesjes die je borsten plat drukken,, misschien moet je die maar even
bekijken want dat lijkt me wel wat voor je.
ik helemaal blij dat ze dat geen onzin vind en dat ze dr helemaal geen probleem mee heeft
toen op school, kom ik aanlopen bij vrienden, staat daar een jongen die bij mij in een cluster klas zit waar ik wel is mee praat.
ik ken hem vanaf dit school jaar.
zegt vriendin 1: ja debby (ze weten niet dat ik transgender ben) is het enige meisje waar ik niet mee vecht want zij is echt sterk.
jongen van cluster klas: MEISJEEEE?????????? waaat ?? serieus? dacht echt dat je een jonge was...
ik helemaal blij, hij schaamt zich kapot :$
maar ben echt blij dat ondanks mijn stem en alles hij me niet als meisje ziet
2 uur later kon ik die big smile nog steeds niet van me gezicht halen haha
hoop dat jullie ook dit soort super dingen mee maken
achja, thanx voor t luisteren moest t echt ff zeggen